"Az ország szekere megy, megy. Nem is szekér ez ma, hanem autó. Teherautó. Valaki ott ül a volánnál, s az autó arra megy, ahova ő viszi...
Megy, ha megy. De minek menjen? Áll a garázsban. A sofőr pedig ül a bárban? Vagy elmegy vadászni? Mindegy." (Móricz: Rokonok)
Igen én volnék az. A kormánypárti szavazó. Egy a milliók közül. Fidesz hívő? Dehogyis. Soros és Gyurcsán gyűlölő? Ugyan már, ne bosszants! Ősturulmárioaországaszívcsakrasámán! Távol legyen tőlem! Egy beetetett szavazó droid? Nem akarok az lenni! Akkor ki vagyok én? Csak egy átlag családapa a pannon lankákról. Aki nem csak nyel, rág is. Nem csak hallgat és elhisz, hanem töpreng. Nem véletlen az idézet az elején! Jól tudom, mi cincálja, rohasztja az országot évszázadok óta. A korrupció, az uram-bátyám világ. A szemellenzős kiskirályok. A népbutító propaganda! A sok dudva és muhar a magyar Ugaron, ahogy Ady írja. Akarok változást? Persze! Szeretem a hazámat, és az itt élőket! Egészséges Magyarországot szeretnék! Összefogást, nem kirekesztést! Bátorítást, nem mocskolódást! Építő eszmecserét nem gőgös hátatfordítás! Erős ellenzéket nem középázsiai családi diktatúrát! Szabad véleménynyilvánítást és nem mindent elárasztó propagandát! Akkor meg miért az Isten szerelmére? Hogy miért szavaztam a kormánypártra? Mit tehetettem volna?
1. Családom van, 4 gyerekem. Féltem az adókedvezményemet. Megvetsz érte, ne tedd! Kiben bízhattam volna, hogy nem bont vissza mindent, csak a rohasztó korrupciót!
2. Élő hitű keresztény vagyok. Hogy a Fidesz és a kereszténység az két dolog? Tudom. Soha a történelemben nem tett jót az egyháznak a hatalom halálos ölelése. Még is? Ki biztosított arról, hogy támogatja gyerekem egyházi iskoláját és az iskolai hitoktatást? Az ellenzék! Ne viccelj!
3. Aggódóm az európai bevándorlási helyzet miatt. Nem. Nem gondolom, hogy minden migráns fanatikus muszlim terrorista. Nem. Igen. Idegesít a kormány 30-as és 50-es évekbe hajló mingráns-ellenessége. De ugyanakkor aggódom. Nem akarom, hogy a "keresztény" (hol van az már!, de legalább nyomokban az) Európa csak emlék maradjon. Nem fogsz tudni meggyőzni arról, hogy ez nem egy valós félelem! Mégsem utálom Sorost (nevetséges! kiveszi be ezt a maszlagot!), sem az Uniót. Én csak rendet akarok, nyugalmas jövőt a gyermekeimnek. Nem egy hanyatló Római Birodalmat, amely már képtelen megvédeni a limest.
Egy szóval boldog lennék, ha nem kéne megint a Fideszre szavaznom! Egy új pártra vágyom. Amelynek fontos a nemzet, a hit, a család, de gyűlöli a korrupciót, a lezsírozott tendereket, az oligarchákat, az egyoldalú tájékoztatást, a sajtótól és a vitától elzárkózó gőgös kormánytagokat, a szájbetömő juttatásokat.
Van még, aki így gondolkodik, mint én?
Mikor nyitjuk ki végre az ablakot, hogy kiszellőzzön az áporodott levegő?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2018.04.12. 18:00:35
kamerasmobil 2018.04.12. 18:01:39
Es meg te nevezed magad keresztenynek.
BruceTheHoon 2018.04.12. 18:06:16
"Ki biztosított arról, hogy támogatja gyerekem egyházi iskoláját és az iskolai hitoktatást?"
Már miért kellene ezt támogatni? A te hobbid, fizesd meg te. Ennek a fajta iiskolai hitoktatásnak ráadásul az a lényege, hogy benne marad a bizonyítványban, hogy az állam hivatalos ideológiájához hogyan állt a családod, hittant választott-e vagy erkölcstant; hátha többen választanak hittant, keresztényeknek a mások minden efféle kényszerítése jólesik, v.ö. vasárnapi boltzár. Képzeld el, ha Kádár idején opcionálissá tették volna a tudományos szocializmus oktatását, és kaján vigyorral biztattak volna, hogy nyugodtan hagyd ki, csak a szüleid adják írásba, hogy nem akarják.
sírjatok 2018.04.12. 18:07:36
2018.04.12. 18:12:18
Természetes módon mindenki elsősorban azzal van elfoglalva, hogy ő mit kap és mire mehet vele. Még te is, hiába tagadod. Neked is elsősorban @kamerasmobil és családja fontos, csak utána jönnek a többiek, földrajzi (és érzelmi) távolsággal fordítottan arányos fontossággal.
lenörd hofstadter 2018.04.12. 18:23:17
Erre majd akkor jössz rá komám, amikor a gyerekeid felnőnek, és ha valami csoda folytán nem olyan agyalágyult birkák lesznek mint te, hanem nyitnak a világ felé, úgy hagynak itt téged meg az agybeteg vezéredet mint eb a szaharát.
kamerasmobil 2018.04.12. 18:23:55
Meg en nem vagyok kepmutato hogy szavakban keresztenyseg igy meg ugy es kozben vidaman megszegek par parancsolatot.
lenörd hofstadter 2018.04.12. 18:24:31
2018.04.12. 18:32:44
bm613 · http://izland2009.blog.hu 2018.04.12. 18:37:56
Azt magyarázd meg, miért is jár az egyházi iskoláknak sokkal több pénz, mint a többinek...
2018.04.12. 18:44:43
Ad Dio 2018.04.12. 18:54:15
Azon baloldali barátaim számára akik már lehiggadtak annyira, hogy képesek legyenek továbblépni.
Gondold végig...
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.12. 19:13:42
Homyak 2018.04.12. 19:14:40
Mivel ismerősi körömben nem sok fideszes van, olyan meg nincs, aki értelmes magyarázatot tudna adni, hogy miért is volt érdemes rájuk szavazni.
Bíztam benne, hogy posztod az lesz. De nem.
Igazából az egész arról szól, hogy szemet hunysz a lopás és hazugságok felett, mert kitömik a zsebed.
A legnagyobb problémai itthon az emberekkel, hogy nem képesek hosszú távon gondolkodni, és rövid távú örömök miatt nem gondolnak a jövőre. Erre a szavazatodra majd akkor gondolj, ha valamelyik gyereked végül nyugatra fog költözni, na akkor fog fájni ez a szavazat.
kamerasmobil 2018.04.12. 19:15:14
Ha nem venned eszre en elismertem hogy az ellenzekiek valszleg adot emeltek volna akarki is kerul kormanyra... Bar valoszinuleg a jobban keresok es nem az also retegek adojat. En meg eleg jol keresek.
gyongyi70 2018.04.12. 19:21:52
A 4 gyerek csak addig buli, míg 18 év alattiak. Legalább 3. Utána nagy arcraesés következik, ismerős is megjárta, pont akkor, amikor a gyerek felsőoktatásba kerül, ahol igazán sokba kezd kerülni...
A másik: én is töprengtem az adózáson. Sokat. De nem csak úgy, hanem elolvastam a pártok programjait az adózásról. És hát sok értelmes elképzelés volt közöttük, pl. hogy a vállalkozók adóterheit egyenlővé tegyék az alkalmazottakéval. Nem a fidesz programjában volt.
A másik: hiába hagy a zsebemben valamivel több pénzt az adórendszer, hogy ha beteg vagyok vagy a gyerek beteg és nem akarok hónapokat várni egy ultrahangra, MR-re, akkor újra és újra bele kell nyúlnom a zsebembe. Az oktatás is csak kvázi-ingyenes. A sport? Ha focizik a gyerek, az jó, ha bármi mást, az bizony sokba kerül.
Keresztényként elfogadtad a kirekesztő, embereket megkülönböztető, a menekülők előtt ajtót becsapó retorikát? Hááát, akkor te csak amolyan kirakat keresztény van, mint a sok néni az utcában, akit gyerek korom óta ismerek, tudom, melyik volt MSZMP tag, melyik a Hazafias Népfront lelkes munkatársa és a rendszerváltás előtt be sem tette a lábát a templomba. A nagymamám akkor is járt. Pedig volt sok más is a rovásán, kulák lány, Horthy ex-csendőr férj. Nem félt, mert volt hite.
2018.04.12. 19:21:54
Azt hiszem a leglényegesebb mondat 5:50 körül hangzik el....
"Stop thinking everyone who disagree, that he is evil, rassist, or sexist or ....."
2018.04.12. 19:25:55
Csak arra próbáltam utalni, hogy a poszt-toló mit gondolhatott, hogy mi történik az ő adófizetési kötelezettségeivel, ha kormányváltás lesz.
Homyak 2018.04.12. 19:29:08
A gyerekneveléshez kiegészítés: aki nem lát esélyt arra, hogy eltartson 4 gyereket, az ne vállaljon annyit (addig nyújtózkodj..). Én pont azért tanultam és készültem olyan mérnöki pályára, mert én is szeretnék legalább 2 gyereket, de nem az állami támogatásból akarom eltartani őket..
Pot Head Pixie 2018.04.12. 19:29:20
Nagyon bátor vagy, hogy leírtad ezt. Ha igaz, amit írtál.
És ha fontosnak tartod megmagyarázni a tényt, hogy a győztes oldalon állsz, az meg gáz.
Az érveid a választásod mellett ugyanazon tévhiten alapulnak: ez a párt adott neked, amit a többi párt elvenné tőled. Valószínűleg sosem tudod meg az igazságot, mert az elkövetkező 20 évben marad a választottad.
Néhány gondolat az általad felsoroltakból:
1.) Az adókedvezmény jó dolog, nincs az az elvetemült, aki ezt eltörölné, mert kapa-kasza lenne.
2.) Az iskolai hitoktatásról: lehet, hogy jó, de inkább az lenne az üdvözlendő, hogy akinek fontos a hite és fontos neki az is, hogy a gyerekeinek is az legyen, az biztosítsa magának
és gyermekeinek a hit és vallásosság oktatását. Az államilag támogatott egyházakat beteg dolognak tartom. Ha te pl. katolikus vagy, és az egyháznak is tagja vagy, tartsd el te. Ez igaz mindegyikre. Én pl. követelhetném, hogy legyen kötelező gitároktatás az iskolában, mert szerintem meg az a fontos a gyerekeknek.
3.) Egyetértünk, de a beteges riogatás nem megoldás. (És ez volt az egyetlen üzenete a fidesznek, undorító.)
4.) Többet ne szavazz álszent bigottokra, mert veszélyesek. Olvasd el a nem kimondottan ballib Czakó Gábor Bigottka, a pogány c. szösszenetét.... nem sok hiba van benne.
Megvilágosodást kívánok!
BruceTheHoon 2018.04.12. 19:31:06
eßemfaßom meg áll 2018.04.12. 19:31:36
Iskolázatlan megvezetett agymosott vidéki tahó vagy.
campobaszo 2018.04.12. 19:38:08
Nem.Igen.
Ez tényleg leírja a Fidesz értékelvű politizálását.(Mondjuk Orbán azért egy-két napot vár,míg az ellenkezőjét mondja valaminek.)
Hadaró Haramia (törölt) 2018.04.12. 19:38:10
- abszolút megértem az érveit, ettől nem kevésbé hazafi, de nem is jobban
- nem tudom elfogadni a szeretnék változást, de mit tehetnék érvet. Amíg milliók gondolják így, nem lesz változás, ebbe törődjön bele uram.
- én magam nem vagyok vallásos, de tisztelem aki az. Úgy ahogy akárki mást is tisztelek. De egyházi függetlenségről beszélni és tartani a markom az állam felé visszatetsző. A független egyházi szervezet oda-vissza működik.
- egyúttal úgy vélem a személyes lelki üdvhöz nem kell iskola. A hit alapja lenne, hogy Isten mindenkit úgy szeret, ahogy van. Ergo a belőlünk fakadó hit úgy tökéletes, ahogy van. Ha tanítani kell, ott nagy baj van.
- a legtöbb párt szíven viseli a nagycsaládosok sorsát. Szóban legalább. De nem jobban és nem kevésbé, mint a Fidesz.
- sajnos ugy gondolom, hogy bár a legnagyobb jóindulattal szavazott úgy vélem többet vett el a gyermekeitől, mint amennyit adott nekik.
Ezzel majd történelmi szempontból kell elszámolni. Mindannyiunknak.
Quadanium 2018.04.12. 19:42:00
Akar valaki a kezdeni az illegális migránsokkal? Akik azt hazudják kiskorúak és akik eldobálják papírjaikat?
Egyetlen választási lehetőség.
Akartam 2/3-ot? Nem. De nem volt más választásom.
eßemfaßom meg áll 2018.04.12. 19:42:29
Aki 10x annyit keres mint az 1 egység az 10x akkora összeggel járul hozzá mint az 1 egységet kereső. Nem kicsit jobban járul hozzá, hanem tizszeresen.
2018.04.12. 19:45:47
gyongyi70 2018.04.12. 19:47:15
gyongyi70 2018.04.12. 19:49:26
Quadanium 2018.04.12. 19:49:31
2018.04.12. 19:51:21
gyongyi70 2018.04.12. 19:52:30
csobi2011 2018.04.12. 19:56:13
Quadanium 2018.04.12. 19:57:13
Gyereket a szegények vállalnak a legtöbben. Akik a pénzt látják benne, annak minek gyerek? Ebbe ne menjünk bele, mert abszolút nincs igazad. Ez a plázacicák gondolkodása, akiknek előbbre való a menő babakocsi, mint aki benne van.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.04.12. 19:57:17
DarthVader 2018.04.12. 19:57:45
gyongyi70 2018.04.12. 19:59:35
Homyak 2018.04.12. 20:03:10
Lehet velem van a baj, de én nem tudok szemet hunyni a lopások felett.
Ha meglopnálak nekem is elnézed? A kormány is lop, őket megszavaztad.
Hosszú távon nem veszítesz többet? Ha az ország jobban fejlődne, akkor talán az életed is.
Ez pont olyan, mint a rezsicsökkentés. Tök jó volt 4 éve, csak azóta hála a piaci árak csökkenésének megszívtuk az állami szolgáltatóval.
Majd ha a környékbeli országok mind felzárkóznak a nyugathoz, itt meg még mindig az egyszer felvett csoknak örülünk már nem így fogsz gondolkodni.
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:07:50
Sajnos az a helyzet, hogy - a világgazdasági helyzettől teljesen függetlenül - ebben az országban csak akkor volt gazdasági fejlődés a rendszerváltás óta, amikor a fidesz kormányzott.
2018.04.12. 20:09:50
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:12:45
Nem, Kádár idején - vagyis már utána, a 80-as években - más volt. Akkor iskolán kívüli volt a hitoktatás, de a besúgók jelentették, hogy ki jár hittanra, és ki ministrál. Nekem pl. MINDIG 3-as 4-es volt a rajz meg a tesi - mindenki más megkapta az 5-öst a készségtárgyakból, ha csak az hiányzott a kitűnő bizonyítványhoz. Engem pl. megaláztak rendszeresen az osztálytársaim előtt - bármit nemtudtam, rögtön előkerült hogy "ez nem volt a misekönyvben?" Sokkal jobb volt, ugye? Ha az a rendszer úgy maradt volna, most Gyurcsány lenne a miniszterelnök valószínűleg. Ennyit a "demokratikus" ellenzékről.
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:16:05
Havi 100eFt-ről beszélünk - sok gyerekre ennyi adókedvezmény jár. Tudom ekkora összeg a baloldalon elképzelhetetlen, hiszen ennyi pénz nincs is - fletó tudna mondjuk 5eFt családi pótlék emelést, gondolom. A fideszre azért szavaztak, mert ezt úgy oda tudja adni - évek óta - hogy közben nem dől össze a gazdaság.
Homyak 2018.04.12. 20:17:04
Az a szörnyű tudod, hogy eljutottunk erre a szintre, ami már a béka segge alatt van 2 méterrel. Tisztában vagyok a korrupció kiírthatatlanságával, de egy normális demokráciában ez akkor is börtönt ér. Aki bukik az minimum lemond, nálunk meg megválasztjuk. Hurrá.
Igen, az mszp is lopott, pont ezért nem szavaztam sem rájuk, se senkire, akinek köze volt ehhez.
Quadanium 2018.04.12. 20:18:04
Talán a munkahelyeden ez nagyon ciki volt, ezért nem ment. Előrébb volt a kölcsön, a ház és az autó, mittudomén.
Nekem 4 gyerekem van, néhány közeli ismerősnek is, többféle anyagi területről. Nem ezen múlik, de lehet ezt te rohadtul máshogy érzed.
Egyiknek 2 autója van, másik buszozik az óvodába/iskolába. Ez is - az is boldog család.
gyongyi70 2018.04.12. 20:18:26
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:19:29
De hát ez miért baj? Mármint azt ugye nem gondoltad te se komolyan, hogy valaki aki 10 millió embernek a főnöke majd beéri annyi fizetéssel, amit egy 100 fős cég vezetőjeként is megkaphatna? Abban a pozícióban MINDENKINEK TÖBB JÁR. Ha momentumos nyert volna, ugyanúgy "lopna". A királynak mindig több jár. Ez van.
Meridian74 2018.04.12. 20:21:13
4 gyerek esetén a családi pótlék és adózás, és egyéb juttatások nem egyszeriek, hanem folyamatosak, és értékében sokszorosa a fenti irományodban megadottaknak... kapische? Nem..? Na, ezért bukott a baloldal - most is.
2018.04.12. 20:22:32
gyongyi70 2018.04.12. 20:22:34
gyongyi70 2018.04.12. 20:23:40
Homyak 2018.04.12. 20:25:09
Akkor ez felhatalmaz mindenkit itt a lopásra. Figyelj, kevesebbet keresek jóval, mint egy nyugati ugyanebben a szakmában dolgozó kolléga.
Ezen logika szerint az én pozíciómban nekem több jár. Szóval akkor büntetlenül lophatok?
gyongyi70 2018.04.12. 20:27:45
Quadanium 2018.04.12. 20:28:16
Csak szólok, én is megszívtam, mégis születtek gyerekek. Nem volt könnyű, most már sokkal jobb a helyzet.
A szocpolt meg épp a Gyurcsányék szüntették meg...
Quadanium 2018.04.12. 20:29:49
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:30:46
A faszt tudod te, a legnagyobb hazaáruló tolvajra szavaztál, és még meg is próbálod magyarázni a megmagyarázhatatlant... Simán csak hülye vagy, egy bűnsegéd a hazaárulásban, ez tény, ezt már csak be kell ismerned, nem pedig magyarázgatnod a bizopnyítványt. Nem fog menni, nem fogunk megsajnálni hogy a szaros kis kedvezményecskéidért ellopatod a mi pénzünket is a tartótisztjeiddel. Szarsz ránk (magyarokra), de várod a megértést, a megbecsülésünket. Nem fogod megkapni! Te vagy a haza igazi ellensége, a gondolkodni képtelen (nem, amit te tettél, az nem az, mégha pár Coelho idézetet be is tudsz schmittelni).
"Családom van, 4 gyerekem. Féltem az adókedvezményemet. Megvetsz érte, ne tedd!"
De, azt tesszük. Amit te nem fizetsz be a közösbe, azt tőlem vonják le. Én fizetem a te purdéidat, pewdig én is el tudom költeni a saját pénzem. És azt nem cigánygyártási segílyre, meg hótidegenek (főleg hazaárulók) dotálásáras akarom fordítani.
"Élő hitű keresztény vagyok. Hogy a Fidesz és a kereszténység az két dolog? Tudom. Soha a történelemben nem tett jót az egyháznak a hatalom halálos ölelése. Még is? Ki biztosított arról, hogy támogatja gyerekem egyházi iskoláját és az iskolai hitoktatást? Az ellenzék! Ne viccelj!"
A középkori hiedelmeknek és népmeséknek (Biblia, Terroristakézikönyv) a történelemkönyvbekben a helye, nem az iskolapadban! Pláne nem közpénzből. Ugyanolyan értelmetlen, ablakon kidobott lóvé, mint a stadion. Ráadásul még rá is kényszerítik az emberre, mert lepasszoilták az állami sulikat a szektáknak, amit persze nem azok tartanak el, hanem tarhálnak rá lóvét a közösből - tőlünk, akik a hátuk közepére se kívánják ezt a meseoktatást. Egy igazi magyar kormány 1. dolga ezt megszűntetni! A követendő a francia modell, az igazi európai, miszerint a vallás magánhobbi, semmivel se több mint az erdei quadozás vagy a bélyeggyűjtés. Aki akarja, csinálja, de csak a 4 fal között.
"Aggódóm az európai bevándorlási helyzet miatt."
Mi is. De azt nem egy palánk fogja megállítani, amin úgyis kinyitják az ajtót ha szépen kérik. Nekem nem az kell hogy az ablak helyett az ajtón jöjjön be (fideSS megoldás), hanem hogy sehogy..
"Egy szóval boldog lennék, ha nem kéne megint a Fideszre szavaznom!"
Nem kell. Ezt te csak bemagyarázod magadnak. Valójában a mi pénzünkön élősködés (családi adókedvezmény) miatt ikszeltél rájuk, megszavaztál te is magadnak egy kis közpénzt, és hát a közpénztolvajok pártja valóban a fideSS. A bizonyítványt magyarázni viszont nem kell!
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:32:19
2. És akkor egy olyan rtezsimre szavazol, ami köztörvényes, FBI által körözött terroristákat importál? Meg pénzért jöhetnek a haverjai is, csak jattoljanak előtte Rogán offshore számláira? Elment az eszed?
gyongyi70 2018.04.12. 20:33:36
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:34:01
Egy baj van csak: pályakezdőként köztisztviselői státuszban kezdtem az 1. mszp kormány alatt, és a legfelső szja adósávba estem bele. Szóval igen: egy bizonyos szint fölött illik jobban hozzájárulni a közöshöz: de az nem az a szint, amit a ballerek elképzelnek.
"A 4 gyerek csak addig buli, míg 18 év alattiak. Legalább 3. Utána nagy arcraesés következik, ismerős is megjárta, pont akkor, amikor a gyerek felsőoktatásba kerül, ahol igazán sokba kezd kerülni..."
A nappali tagozatos egyetemista gyerek ha "darabra" nem is számít, de a gyerekenként kapható összegbe igen. Szóval a kisebb gyerekekre több jár, ha van egy nagytesó, mintha nem volna.
"sok értelmes elképzelés volt közöttük, pl. hogy a vállalkozók adóterheit egyenlővé tegyék az alkalmazottakéval. Nem a fidesz programjában volt."
Ezért nem szavaztunk arra a pártra, mert ez egy ÖKÖRSÉG. A vállalkozó kockázatot vállal - neki akkor is kell adót fizetnie, ha nincs bevétel, akkor is kell az alkalmazottat fizetnie, ha nincs bevétel. Az alkalmazott számára ilyen kockázat nincs - ha kirúgják akkor is van minimum 1 hónapja amit még kifizetnek neki.
"A másik: hiába hagy a zsebemben valamivel több pénzt az adórendszer, hogy ha beteg vagyok vagy a gyerek beteg és nem akarok hónapokat várni egy ultrahangra, MR-re, akkor újra és újra bele kell nyúlnom a zsebembe."
Hát ha te kitalálod, hogy neked kell egy UH vagy egy MR, akkor nyúlj is. Ha TÉNYLEG szükséged van rá, akkor AZONNAL meg fogod kapni jelenleg is. Én is megkaptam mikor kellett még aznap az UH-t, másnap az MR-t.
"Ha focizik a gyerek, az jó, ha bármi mást, az bizony sokba kerül."
Csak mondom: ha egy gyerek ha normális szinten focizik (olyan szinten hogy esélye van profivá válnia) évi 1 millió forint jelenleg is.
"Keresztényként elfogadtad a kirekesztő, embereket megkülönböztető, a menekülők előtt ajtót becsapó retorikát? "
Emberekről beszélsz? Én nem emberi viselkedést látok tőlük.
gyongyi70 2018.04.12. 20:34:58
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:35:46
Pisztolyt nyomtak a fejedhez hogy felvedd a devizahiutelt? Nem! Te döntöttél így, tied a felelősség, neked kell visszafizetni, nem közpénzből - a mi pénzünkből - kihúzatni magad a csávából! Fizesd csak meg te a tanulópénzt! Faszé nem a forinthitelt választottad? Volt rá lehetőséged. Igaz hogy az 30%, nem 2 mint a frank, de árfolyamváltozás után is annyi marad! Persze te inkább legyintettél a kockázatokra, "mert hülye azért nem vagyok", de amikor kiderült hogy mégis, akkor meg koldulsz tőlünk.
Homyak 2018.04.12. 20:37:14
"Normális demokráciában az bukik, akire rá tudják bizonyítani. Hogy a Fideszre nem tudják rábizonyítani, annak is megvan persze az oka."
Nézzük csak az aktuálisat: Elios
Quadanium 2018.04.12. 20:38:21
Én számítottam a szocpolra, mert volt gyerek és nem volt kész a "fészek", de megszüntették. Volt szocpol = gyerekekre támogatás? Volt. A megszűnés után olcsóbb lett építkezni/vásárolni? Nem. Melyik volt a jobb helyzet?
Quadanium 2018.04.12. 20:39:04
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:40:00
Változást szeretnél? Ha meghalsz az is egy változás - hajrá. Ugye nem is szeretnél annyira változást?
Fogjátok már fel - ti ellenzékiek - hogy aki a fideszen kívül van AZ MIND SZAR. Buták mint a hó, tönkreb.sznák 1 év alatt a gazdaságot - ahogy ezt régebben is tették. Én láttam mindet mit csinált 90 óta, erősen figyeltem, és NEM JÓK. Olyan ötleteik vannak, hogy minden szakmai utánajárás nélkül, józan paraszti ésszel 5 perc alatt földbe lehet őket döngölni. Ezekre szavazni? Akkor már inkább egy majomra, aki nyomogatja a gombokat - annak csak banánt kell adni.
Quadanium 2018.04.12. 20:40:03
erkölcsi hulla 2018.04.12. 20:40:30
A legtöbb ellenzéki egy hajszállal sem jobb a legnarncsabb fideszhívőknél.
gyongyi70 2018.04.12. 20:40:54
Jól teszi egyébként. Mert megteheti. De egy normális adórendszerben ezt nem tehetné meg, így lenne egyenlő és igazságos a közteherviselés. És akkor még nem beszéltünk arról, ami a mezőgazdaságban van...
MR-t UH-t ritkán találok ki magamnak, mert nem vagyok orvos. De ha valamilyen betegség gyanúja felmerül, akkor nem szeretek hónapokat várni, miközben romlik a beteg állapota, netán visszafordíthatatlan lesz, stb.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:41:54
"az mszp is lopott"
Ja, csak amíg azok csak milliókat, addig az Orsós-maffia milliárdokat! 3 nagyságrend a különbség. És akkor az 1000 milliárdos áfas csalásaikról még nem is beszéltünk. Paks2 3000 milliárdját szerinted ki fogja ellopni? 100%-nál mennyivel kevesebb fog Pénztáros Lőrinc Orbán-stróman offshore számláin landolni? És visszafizetni ki fogja? Ő vagy mi, adófizetők?
gyongyi70 2018.04.12. 20:42:39
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:42:58
HAZUGSÁG!!! Az mszp kormányzás 2002-2010-ig tartott, a világválság 2007 nyarán kezdődött USA-ban, ide 2008-ban ért, és kb 2015 körül indult be a gazdaság újra (nézd meg pl. az újautó értékesítést - elég jól mutatja a gazdaság pörgését). Az MSZP-nek volt 5 jó, és 3 rossz éve, a fidesznek fordítva. Mégis az MSZP csinált dupla államadósságot és államcsődöt (világbanki hitel), amit a fidesz azóta folyamatosan csökkent.
gyongyi70 2018.04.12. 20:43:32
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:44:54
"Kósa béna volt, mint politikus, de tök igaza volt, csődben vették át az országot. "
Ne hazudj! Tele kasszával vették át, most ürült ki alattuk! Különben honnan lett volna mit ellopnia Pénztáros Lőrincnek? Matolcsy milyenb MNB valutatartalékot fosztogatna most, ha nincs ott semmi? Azt lopták el, amit előtte az MSZP teletömött. Mint az 1. Orsós-rezsim a Bokros által teletömött államkasszát. Akkor szoktak rá a lopásra.
Quadanium 2018.04.12. 20:44:58
gyongyi70 2018.04.12. 20:45:13
Quadanium 2018.04.12. 20:46:03
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:47:33
"Az új kéglik meg épp annyival kerültek többe, mint a szocpol"
Mint most a CSOK: felnyomták az eladók 20 millával minden ház árát, így nem olcsóbban veszel lakást, hanem többet csak kaszálnak az eladók. A spekulánsok, akik elvileg a narancsmaffia ellenségei.
gyongyi70 2018.04.12. 20:47:47
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:48:38
Hopgyhogy milyen tele kassza? Amiből futotta stadionra, Pénztáros Lőrincre, Eliosra. A semmibőlk mit tudtatok volna lopni???
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:48:55
2018.04.12. 20:49:12
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:49:46
Próbáld ki.
gyongyi70 2018.04.12. 20:49:46
gyongyi70 2018.04.12. 20:50:53
2018.04.12. 20:51:40
gyongyi70 2018.04.12. 20:52:23
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:53:01
IMF hitel meg csak a fejetekben létezett, a chemtrail és az ufók között. Az IMF "hitel" az a külföldi befektetők felé vállalt kezességi keret volt, hogy egyáltalán merje valaki ebbe a tolvajországba behozni a pénzét. Mert hát ki az a hülye aki azért hoz ide lóvét hogy azt ellopják, megsarcolják (különadók, lásd: bankok, telekom), és kevesebbet vigyen haza mint idehozott. Az IMF vállalta volna hogy kifizeti a befektetők kárát ha ellopja Orbán. Nem kellett nekünk, nem is jöttek befektetők. Lassan az EU segílyek is elapadnak, aztán miből lesz lóvé bármire? Majd Pénztáros Lőrinc ad a lopottból?
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:53:49
HAZUGSÁG! A devizahitelezést Járai vezette be - az MSZP kormány alatt. Merthogy 2007-ig volt hivatalban az öreg. Az EU csatlakozás előtt nem is tehette volna meg ezt. Egyébként Medgyessy a devizahitelezés miatt - mert az úgyis olcsó - szüntette meg az államilag támogatott forinthiteleket.
2018.04.12. 20:54:14
Quadanium 2018.04.12. 20:54:48
Kecskemét pl. néhány éve 25 hibrid városi buszt vett 4,9 milliárdért(!).
95%-a uniós támogatás volt. Na, hol gyártják ezeket a buszokat, darabját 150-200 millióért? Magyarországon? Nem. Hanem Németországban, bizony.
Ennyit az ide juttatott pénzről.
Tudod mire kapunk ingyen pénzt? Szökőkutak építésére a városközpontban. Az talán itt marad.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:55:49
Aha, persze, akkor az Orsós rezsim meg kvadtrilliárdokat... Én is tudok ilyeneket mondani. A tények viszont az hogy az MSZP 100 milliós végkielégítésekbe bukott bele, az Orsós-rezsim meg 1000-esével lopkodja a milliárdokat. Paks2, Rogán-Habony offshore migránskötvények, stadionok, helikopter, trafik, földmutyi, nagyüzemi ÁFA csalások, stb. Ilyen Orsós előtt nem volt.
Homyak 2018.04.12. 20:55:51
Nem próbálom ki, mert engem börtönbe zárnak.
Na ez járna a most megválasztott politikusaink egy részének (legalább).
Quadanium 2018.04.12. 20:55:51
2018.04.12. 20:56:12
A Fidesz lopásának mértékét egyébként ki számolta ki?
gyongyi70 2018.04.12. 20:57:02
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:57:03
Akkor gazdasági VILÁGválság volt. Most meg csak magyar válság van. Aminek nem kéne lennie, de Orbán megcsinálta. Különadóért, ellopásra ki hozza ide a pénzét befektetni? Senki.
2018.04.12. 20:58:04
Hogy a pinában tudna egy olyan országban kvadtrilliárdokat lopni a Fidesz, ahol az egész éves GDP pár 10.000 Mrd Ft-os nagyságrend, te szerencsétlen?
kolompar lole 1112 2018.04.12. 20:58:40
"A Fidesz lopásának mértékét egyébként ki számolta ki?"
Ki nem? Az a baj hogy összegzés nélkül, az egyes tételek is nagyobbak mint amennyit előttük összesen lopott bárki a magyar történelemben. Ezt összegezni már olyan mint a 100x-os vagy 1000x-es életfogyt: nem tökmindegy már?
gyongyi70 2018.04.12. 20:59:23
Homyak 2018.04.12. 20:59:24
"meg nézzük meg a többit is! A 16-8 évvel ezelőttit is. Csak kishalak buktak."
Szerinted miért írtam a korábbi kommentembe, hogy őket se akarom visszahozni.
Abban az országgyűlésben, melyet én állítanék össze nem lenne se fidesz, se mszp, dk. Mehetnek a csillagba.
Nézzük meg mit tudnak az újak.
2018.04.12. 20:59:38
Nancsibacsi 2018.04.12. 20:59:49
Amiről te beszélsz - minimálbéres bejelentés - az 10-15 éve volt pálya, mert annyi adót mint amit akkor kellett fizetni, azt nem lehetett kigazdálkodni. És ne röhögtess: senki se vette ki nyereségként a pénzt, mikor lehetett max nettó 10%-áért "jó" számlát venni. Ma egy havi maszek melóm után 4 órányi díjam az összes adóm - szóval simán nincs szükség adócsalásra - nem éri meg azért a kis pénzért.
gyongyi70 2018.04.12. 21:00:12
2018.04.12. 21:00:44
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:02:35
Neked valóban nincs semmi fogalmad róla. Olvasgass:
ado.hu/rovatok/ado/afacsalas-evente-tobb-mint-1000-milliard-tunik-el
24.hu/belfold/2018/03/26/magyar-nemzet-arab-szamlakra-csempesztek-a-magyarorszagon-elsikkasztott-unios-penzeket/
gyongyi70 2018.04.12. 21:02:47
Nancsibacsi 2018.04.12. 21:02:48
Egy panel ára 8 év alatt 12.5-ről 30-ra ment fel: az 17.5 mila. Erre nem jár csak max 2.4MFt csok, szóval ennek ahhoz semmi köze.
Azért nem épültek lakások, mert egyszerűen nem érte meg építeni őket. Álltak évekig a betontorzók, amiket abbahagytak 2008-ban (pl. Tópark), most meg befejezik őket, és igen: ha a panel 30 mila, akkor az új bizony 50 lesz. De nem a csok miatt, hanem azért mert van aki 30-ért megveszi a panelt.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:03:46
Hál istennek most sokkal jobban emelkedik az államadósság, mint ezelőtt bármikor, tökre megérte mégnagyobb tolvajokat a nyakunkra ültetni...
Nancsibacsi 2018.04.12. 21:03:49
2018.04.12. 21:04:28
gyongyi70 2018.04.12. 21:04:32
gyongyi70 2018.04.12. 21:05:28
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:06:05
Magadon röhögsz, meg a hírhamisító, hazudozó fakenews origón, 888-on és kommunista társain?
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2018.04.12. 21:06:20
Az ám nagyon fajintos volt, amikor ha sikerült annyi pénzt megkeresned, hogy el tudj tartani normálisan 3 gyereket, akkor jött az adórendszer, és kaptad a 40+ százalékos adót, mert te sokat keresel, és fizessenek a gazdagok.
Ja, és birkázás helyett lehet, hogy jobb lenne odafigyelni a poszter zárógondolatára...
Esetleg megvizsgálni, hogy a túloldal ehhez képest milyen alternatívát próbált nyújtani.
2018.04.12. 21:06:34
Tudod, mikor a minimálbéres Józsi felvesz 300.000 Ft hitelt, amit 120 hónap alatt tud összespórolni, akkor ő el van adósodva. Ha a menedzser bácsi vesz fel 1.000.000-t, amit egy havi béréből visszapenget, akkor ő nincs eladósodva, pedig több, mint 3-szor annyival tartozik, mint a Józsi....
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:07:20
Ilyen chemtrailes szarokkal nem is lenne érdemes bajlódni, 0-nál nagyobb IQ-val rá se klikkel az ember.
2018.04.12. 21:08:01
gyongyi70 2018.04.12. 21:08:36
ec.europa.eu/hungary/about-us/eu-and-your-money_hu
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:09:00
Hát ha neked a 70%-os emelkedés jobb mint a 30, akkor biztos... Végülis egy fideSSestől egy ilyen "unortodox" (aka: kókler, semmirekellő) megoldás a nyerő. Mint az Idiocracy-ban, ami a fideSSről szól.
2018.04.12. 21:09:35
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:09:57
Most is fizetnek, csak mégtöbbet.
Quadanium 2018.04.12. 21:10:22
Annyit kellett volna a Jobbiknak ígérni, hogy mindenben folytatjuk, amit a Fidesz csinált, kivéve, hogy nem lopunk és visszavesszük, amit elloptak.
Máris más a végeredmény.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:10:56
Az Orsós rezsim nem csak 6 évig zsigerelte ki az országot, már 12-nél járnak, és még láthatáron sincs a vége a lopásoknak!
2018.04.12. 21:10:57
gyongyi70 2018.04.12. 21:11:37
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:13:02
Most sokkal nagyobb az államadósság, mint amikor a fideSS átvette! Pedig a manyupunkat is azért lopták el, hogy abból csökkentsék. Faszt csökkentettek belőle, nem államadósságot, 1:1-ben ellopta Orbán (Pénztáros Lőrinc strómanra iratva) meg a Habony-Rogány művek.
Quadanium 2018.04.12. 21:13:22
Lopta Bizonyára. Előtte is. De nem zsigerelték ki, viszont előtte igen.
Quadanium 2018.04.12. 21:14:22
2018.04.12. 21:14:23
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:15:37
De, kizsigerelte. Most is azt teszi. Aki egy kicsit is sikeres, arra rögtön ráhúznak 1 különadót. Ezért nincs itt külföldi tőkebeáramlás. Magyar meg pláne, az tudja mi folyik itt ebben a szemétdombban, az hülye lenne nem offshore számlára tenni egyből az egészet.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:16:38
Te a tényekkel fejezted be a hadakozásodat, de már rögtön az elején! Érvek nélkül nehéz vitázni, végül csak rájöttél, mégha sokáig tartott is.
2018.04.12. 21:16:59
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:17:35
"meg kvadtrilliárd Forintokat lophat el a Fidesz (ami egy USA költségvetés lehet talán), az vagy hülye, vagy szándékosan csinálja"
Pont olyan hülye mint aki azt állítja hogy az MSZP is annyit lopott mint a fideSS.
Quadanium 2018.04.12. 21:18:25
Honnan veszed?
2018.04.12. 21:18:36
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:18:46
Sajnos az ilyen hülyéké is, ezért tartunk még mindig itt, a hazaárulók rémuralmánál. Rákosi legjobb tanítvány, Viktorescu.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:19:41
A tényeket valóban leírtam, de olvasni nem foglak megtanítani, majd elmész megint általánosba, ha már ellógtad elsőre.
kolompar lole 1112 2018.04.12. 21:20:47
Kihúznád 1 pillanatra a fejed Habony seggéből? Akkor látnád te is a szemeddel.
Quadanium 2018.04.12. 21:22:35
Ttovábbra is osztom a posztoló írásában lévő dolgokat, még ha provokáció is volt talán.
Biztos vagyok, hogy jól döntöttem vasárnap, mondjuk sok más választásom nem is lehetett.
Jakab.gipsz 2018.04.12. 21:28:10
Hát igen, ez a sátánfajzat Soros, sem szeretné, ha kirekesztenénk.
Pedig most kezdődik a második menet.
stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2018.04.12. 21:32:23
szkeptikus.blog.hu/2014/04/01/poe_torvenye
morph on deer 2018.04.12. 21:49:09
Például maradsz a seggeden?
(Mindenesetre respektálom, hogy vállalod, és ki mered rakni közperédául! Bizisten!)
“1. Családom van, 4 gyerekem. Féltem az adókedvezményemet. Megvetsz érte,”
Nem ez a gond. A gond az, hogy nem hiszem hogy tudod, hogy más mit tett volna. Ez a ‘biztos’. Sajnállak
Ugyanis viktorka eddig még soha nem vette figyelembe a te érdekedet, csak a sajátját. Ami azt is jelenti, hogy amennyiben az ő érdekei eltérnek a tiédtől, akkor azonnal a szopó ágra fogsz kerülni, no questions asked.
A családi adókedvezmény az első naptól kezdve kampányfogás, semmi több, de ez is, mint az egykulcsos adó a rendszer emblematikus “vívmányai” közé sorolódott.
Holott aeurópában ezcúgy zajlik, hogy a család teljes bevételét - és az ebbõl élõk számát - veszik alapul adózáskor, szóval ez nem igazán új.
A lényeg: ez nem csupán orbáni kegy, ez egy elfogadott módszer máshol.
Én közelebbről a svéd adózást ismerem., ahol pl a kölcsöneid kamata levonandó és visszajár, - mert az a te adózott jövedelmedből került kifizetésre, és a másik fél adót köteles fizetni a bevétele után, plusz levonásra kerülnek az egyéb kedvezmények, pl a munkadíj összegének bizonyos százaléka, ha mondjuk a lakásod/házad jobbítására költesz...
Vagyis nem csupán a ma ismert “családi adókedvezmény” az egyetlen működő formula manapság..! Én javasoltam volna egy erre vonatkozó konzultációt az ‘ellenzéknek’ nevezett népséggel, ha már...
Mindensetre tisztelet a ‘coming out’ miatt, ritka emberi minőség a fideszes oldalon, komolyan!
hogyhivjakaceget 2018.04.12. 22:08:32
Egyházi iskola akkor is lenne, ha nem a Fidesz kormányozna - amúgy pedig rengeteg egészséges keresztény gyülekezet van Pesten és vidéken is, ahol a nyugodtan lehet keresztényi életet élni, jobban mint az egyházakban. Persze ez egyéni preferencia kérdése, de hát Te magad írtad, hogy emiat - is - szavaztál a Fideszre.
Az a pár-tíz ezer forint amit "adókedvezmény"-ként említettél engem nem tartott volna vissza hogy választáskor a polokba küldjem a Fideszt. Mérlegeltem volna a hosszútávú hatásait az esetleges győzelmüknek és ránéztem volna a gyerekeimre, majd elgondolkodok milyen vezetőt akarok választani abba az országba ahol ők is élnek és igyekeznek felnőni majd. Persze nem tudhatjuk mekkora ereje van nálad annak a kis adókedvezménynek. (Részemről ez nem megvetés, de engem nem lehetett volna ezzel megvenni). Utánajártál például mennyit vesztettél a "rezsicsökkentéssel"?
Ne legyenek illúzióid, a Fidesz szorgosan gyűjtögeti a csontvázakat a szekrényekbe, amiket majd a Te gyerekeidnek kell eltakarítani ha felnőttek. De addig is évezhetik majd a rendszer áldásos hatásait mint az emberbaráti gyűlölet, széthúzás, stb. Gondolom kellőképpen felkészültél majd a gyerkőcök Soros-ozós (és egyéb hasonlók) kérdéseire. Ha pedig az országot kib...sszák az EU-ból, akkor jókora öngőlt is rúgtál.
Ha már nem találtál szimpatikusat az ellenzéki oldalon, akkor legalább maradhattál volna otthon, de a sok nemtetsző és téged is taszító dolog ellenére a Fideszre szavaztál. Hivő keresztényként el kellett volna utasítani azt a sok hazugságot amit ömlesztenek.
Habár tudjuk, hogy a hazugság atyja az Ördög, mára ott tartunk, hogy az Ördög továbbképzésre jár a Fideszbe. Abba a Fideszbe akire elmondásod szerint szavaztál.
A posztod alapján úgy tűnik kicsit szűklátókörű vagy, talán ezért sem kellene aggódnod mi lesz Európával a bevándorlók miatt. A Te életedet nem fogja befolyásolni se 1200 se 12000 bevándorló.
ubermeister 2018.04.12. 22:24:03
Sajnos te is meg vagy vezetve hogy csődben volt az ország,. meg 30% adósságemelkedés...
A valóság ezzel szemben
2002-ben államadósság 54,6% nemzetközi tartalékok 11 milliárd EUR (kb. GDP 14%-a) amit ha teljesen lenullázunk adósságszolgálattal marad 40,6%.
2010 államadósság 79,7% nemzetközi tartalékok 34 milliárd EUR (kb. GDP 33%) + 3000 Milliárd HUF MANYUP (kb. GDP 10%) amit elköltve adősságszolgálatra 36,7% adósság marad
2017 végén államadósság 74,5% (Eximbankkal) nemzetközi tartalék 23 milliárd EUR (kb. GDP 20%) + 0 HUF MANYUP adósságszolgálat után 54,5% az adósságráta (+18%!!)
Könnyű úgy hitelek nélkül élni hogy elköltjük az elődök felhalmozását
2010 államadósság 78 milliárd EUR, 2016 84 Milliárd EUR (2017-es adatot még nem láttam) miközben eltűnt 21 milliárd EUR felhalmozás
Te is úgy jártál mint én, néztem milyen takarékos lett az asszony hogy a hónapban csak 20000 forintot vett fel a számlánkról a szokásos 150-170 helyett és őrültem is magamban, míg ki nem akartam fizetni az új klímát a beszereléskor, de hiányzott a félretett pénzből 300000...
Hadaró Haramia (törölt) 2018.04.12. 23:07:59
Köszönöm az észrevételt és a jókívánságot. Egyszer biztos bekövetkezik. Teljesen normális véleményre írtam egy másik normális hangvételű véleményt.
Miért kell ezen ennyire bepörögni?
Tudja mi az igazság?
Nincs olyan párt Magyarországon és nem is volt soha amiben meg lehetne bízni. Egy sem érdemel kétharmadot, mert soha nem mond le a hatalmáról. Soha az életben nem jutna eszembe ilyet adni annak sem akire szavaztam.
Aki ezt nem látja és csak azt tudja hajtogatni, hogy bezzeg ez, meg bezzeg az... Hogy most bezzeg minden jó, akkor minden rossz volt, igazából nem is látja át, hogy ezt a hitet és vakbuzgó elfogultságot nem viszonozza egyik párt sem.
Nekik mi csak egy porszem vagyunk.
Annyira irreális azt remélni, hogy egymást kordában tartó politikai erőkre bízzuk magunkat?
Egy ilyen hatalommal csak visszaélni lehet. Mondjon bárki bármit a NERnek még megfizetjük az árát. Ez biztos.
Annak ellenére amit ön kívánt nekem, én továbbra is csak jó egészséget tudok kívánni.
Kristóf Tarnay · http://fegyvertelen.blog.hu 2018.04.12. 23:37:06
Először is köszönöm, hogy megosztottad véleményed, nem túl hálás szerepet vállaltál magadra. Blogomon reagáltam az érveidre: fegyvertelen.blog.hu/2018/04/12/valasz_egy_kormanyparti_szavazonak
élhetetlen 2018.04.13. 01:27:39
És, a havi százezres adókedvezményt akkor tudod érvényesíteni, ha legalább 666 eft-t keresel/keres a család havonta. De hát ez mindenkinek sikerül, ugye?
maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.13. 05:38:20
Valóban, a legtöbb Fidesz-szavazó szavazásának oka: ne jöjjenek vissza a balliba országrontók.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2018.04.13. 06:23:16
Ez csak sztorizgatás, de a szekrényugrást 3 egyessel és egy kettessel "abszolváltam", év végén meg ezt összeadták, és "elfelejtették" elosztani néggyel... ;-)
Én a magam részéről örülök, hogy a suliban van hittan, egy nagyon aranyos hittanoktató néni tartja, semmi "Jézust a gaz lipsik feszítették keresztre, de már megvolt a második eljövetele OV személyében".
Más kérdés, hogy nekem ez "technikailag" jó, és pl. jobban örülnék, ha "Haj és népviselet" (Hon- és népismeret) helyett pénzügyi alapismeretek (mi a bank, betét, kamat, hitel, befektetés, stb.) tanítanának a gyerekeknek. Ez talán egy kicsit fontosabb, mint, hogy őseink milyen módon festették a cserépedényt.
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2018.04.13. 06:25:28
Kifejtve: Jön az oktató a gyerekhez, nincs vele dolgom, nem nekem kell ezért is logisztikázni.
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.13. 06:39:25
"Keresztényként elfogadtad a kirekesztő, embereket megkülönböztető, a menekülők előtt ajtót becsapó retorikát?"
Bizony, pontosan. Abszolút elfogadom, hogy az engem megvető, az én kultúrámat elutasító, engem túlszaporodó embereket nem fogadom be a hazámba. Szívesen segítek nekik a saját hazájukban - mellesleg papíron az EU mostani álláspontja is ez -, de a hazámba be ne tegyék a lábukat.
Ha neked nem tetszik, hogy a magyar szavazók többsége elutasítja a bevándorlást, akkor kiköltözhetsz Németországba, Dániába, Svédországba, Hollandiába, Franciaországba stb. Ott pár évtized múlva már többséágben lesznek a bevándorlók, örülhetsz nekik.
De ne vond kétségbe annak a kereszténységét, aki nem fogadja be a kereszténység ádáz ellenségeit a hazájába.
chepunk 2018.04.13. 08:07:33
Maxim Tsigalko 2018.04.13. 08:15:22
Itt a válasz. Egy Fidesz-szavazó megírta, hogy ő maga miért szavazott a Fideszre. Egyből nekiesett egy csomó ember, hogy mit képzel magáról, a hülye, szűk látókörű, önző droid.
Nem vállalhatod fel a munkahelyeden, a villamoson, rosszabb esetben a barátaid, családod körében, hogy rájuk szavaztál, mert szétszednek. Hiszen ebben az országban minden szar., nem lehet itt élni. Aki meg rájuk szavaz, az vagy beszopta a migráns-riogatást, vagy valami Fidesz-nagykutya rokona, vagy egy magyarkodó félnáci.
Félre ne értsétek, nem mentegetem őket, nem szorulnak rá szerintem. A jelenségre szeretném a figyelmet felhívni.
suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2018.04.13. 08:15:45
Ezek a szerző konkrét problémái, preferenciái, amikre közvetlenül a kormánytól vár megoldásokat. Nekem jobban testzene egy olyan ország, ami rendszer szinten, kritikus gondolkodásra és döntésre képes emberek oktatásával, egyenlő esélyek biztosításával, stb. éri el a kívánt célt, és nem azzal, hogy egyes társdalmi csoportokat kilóra megvesz. A wannabe középrétegeknek ehhez családi adókedvezményt kell adni, akik a legkétségbeejtőbb helyzetben vannak, azoknak elég 10 vagy 12 ezer forint, mert ők konkrétan napról napra élik az életüket.
Így, ezzel a hol 19. századi, hol meg a '30-as, illetve '50-es éveket idéző tempóval nem kormányoznak, hanem uralkodnak; a gondosan kimunkált megosztás módszerével.
chepunk 2018.04.13. 08:38:48
Más! Ingatlan szoc-pol=BŰN! Nem szabad soha az állanak az ingatlanpiacba beleszólnia mert mindig a legszegényebekkel szúrnak ki vele a legjobban! Az ingatlan ára mindig a szoc-pol támogatásokkal azonnal magdrágul, tehát azt az eladók kapják nem a vevők! Másrészt az ingatlan ár emelése is infláció, egyre kevesebbet ér a lakás vásárlására félretett megtakarítás, több hitelt kell felvenni mellé! Ennek meg minek örül akinek még nincs lakása vagy csak egy van neki? Amit ha elad drágán vehet másikat is, vagy magy a híd alá, a bankszámlával? Ezen az ingatlan ár emelkedésen inkább sírni kéne!
Én meg inkább egy olyan kormányra szavaznék aki azért "harcol" az EU-val, hogy Magyarországon kis USA-t vezethessen be! Legalacsonyabb ÁFA az EU-ban, legalacsonyabb adók, és járulékok, mert hiába alacsony az adó, ha még jérulékot, járadékot, illetéket, díjjat stb. nyelvi játék kell fizetni! És semmi szocilaizmus! A pénz maradjon annál aki megtermeli, és ne a kormány rabolja el, aztán ossza szét pofapéz alapján, és vonuljon már ki a az állam a bűzös mindig csaló pofájával a legtöbb területről! Semmi szükségünk nincs rá! Minimál államot!
Előző bekezdéshez persze egy kis "bátorság" is kellene a gyáva, államon csüngő, cseléd lelkű, magyaroktól. Akiknek persze ez a orbáni modell pont jó! Primitív segédmunkával, összeszereldékben van módja halálra dolgozni magát, vagy mehet apu külföldre szintén haláltáncot járni minden nap, hogy hazautalhassa a fizetését amit a mama a gyerekekkel akik már alig ismerik elkölthet... Ráadásul ez a nagy aszongya nagykeresztény európai modell még a családfőből is egy kisemizhető, lelkileg, anyagilag zsarolható nyomorult hülyét csinált, kiszolgáltatva a szeszélyes női léleknek. Aztán meg csoda, hogy a fiatalok nem akarnak családot meg gyereket.... Ja majd az adókedvezményért ja, ekkora ökörséget! Inkább menekül innen még a család előtt, és ha később lesz is neki az már nem Magyarországon és JÓL TESZI! Itt meg az a magyarkereszténycsaládi kormányunk csinál nekik Ukrajnát, úgyhogy az itthon maradottak gyerekei, akiket ugyan az iszlám terrortól nem kell félteni, de jobban teszik ha megtanulnak ukránul, mert agyonverik majd őket, (a derék olcsó ukrán munkaerő) ha megszólal majd az utcán magyarul... ÁMEN!
werinter 2018.04.13. 08:42:54
Keményen 3, azaz HÁROM nyamvadt indokot sikerült összeszedned. Hát gratulálok!
1. 4 gyereked van és jár értük családi adókedvezmény
2. Keresztény vagy.
3. Aggaszt az EURÓPAI bevándorlás helyzete.
Most akkor reagálok mindegyikre.
1. Miből gondolod, hogy ha az ellenzék valamelyik pártja nyer, esetleg lett volna egy több tagú koalíciós kormány, akkor elveszik az adókedvezményed?
2. Ehhez nincs igazán mit hozzáfűzni. Attól még, hogy orbán ezzel kampányol folyamatosan, hogy Magyarország egy keresztény ország, így meg úgy keresztény értékek stb. nem jelent semmit. Eddig is lehettél keresztény, semmi sem akadályozott ebben meg.
DE! Én erre annyit írnék, hogy az országban jelenleg igen kevés a valóban hívő és a hitét aktívan gyakorló ember. A legtöbben bár meg vannak keresztelve, ettől még nem lesznek hívők. Sőt! Rengeteg a más vallást követő ember, és rengeteg a teljesen vallástalan is. Akkor ők most nem lehetnek a nemzet tagjai, mivel a I. Orbán király kijelentette, hogy Magyarország ettől fogva keresztény ország? Vagy hogyan van ez?
3. Sok helyen leírtam már, de most is megteszem. Magyarországra egyetlen épeszű bevándorló sem akarna jönni. Főleg nem Afrikából vagy a Közel-Keletről.
Pár száz km-t megy még nyugatra és sokkal jobb lehetőségek várják. Nem fognak megállni itt. Az meg, hogy Európa többi részén mennyi bevándorló van nem tartozik ránk. Ez az ott élő emberek döntése és ügye. Majd ha NEKIK nem tetszik, tesznek ellene.
Egyelőre azonban úgy tűnik az ott élőknek jól jönnek ezek a bevándorlók.
think-tank · http://libertarian.blog.hu 2018.04.13. 08:50:31
(Mindenki értse, ahogy akarja.)
zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.13. 09:03:00
A poszthoz..
1. Látom, ez egy friss blog, ez az első posztja. Mondjuk, csodálkoztam is volna, ha a témaválasztása miatt, nem kap azonnal index címlapot, de ettől függetlenül is, elismerésem, bloggertárs.
2. Én elfogadom az érveidet: emberek vagyunk, mindenkinek egy élete van, az se túl hosszú és nem is eléggé széles, így te a saját életed szempontjaira hagyatkozva döntöttél. Nekem több fidesz-szavazó barátom, ismerősöm, családtagom van: hasonló érvek és indokok mentén döntöttek, és én teljesen meg tudok ezzel békélni.
3, Ennek az országnak is meg van írva a sorsa. Jöjjön, aminek jönnie kell.
4. Döntésed következményeként téged, és ezt az országot is úgy fogja pofán vágni a keserű valóság péklapátja, ahogy minden ilyen esetben történt a történelem folyamán. Kívánom, hogy ne legyen igazam.
5. Én mindent megbocsátok neked, de ezt a fekete alapú, fehér szövegű blogsablont soha. Aki ilyesmire képes, azon nem lehet csodálkozni, hogy nyolc ilyen év után is a fideszre szavaz, de ez csak vicc volt. Vagy most, a Megfigyelő feketelistája nyomán, ez lesz az új trend fideszkörökben? Halálhörgés, siralom, gyász, sötét jövő?
zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.04.13. 09:10:47
2018.04.13. 09:13:43
Adók: rafinált volt a fidesz a 16%-al , mert ezt mindenki közvetlen érzékeli , azt már nem , hogy összességében több adót fizetünk mint orbán előtt. Ez egyrészt a számtalan új adóból jön , illetve az adók emeléséből . Gondolod, hogy a cégeket , munkáltatókat sújtó adók nem hatnak ki rád? Nálunk a helyi adók pár év alatt megduplázódtak azzal az indokkal az infrastruktúra fejlesztésére kell. Nem fejlesztettek semmit.
Gazdaság: az orbáni rendszer már rég összeomlott volna az eus pénzek nélkül, ezt sajnos sokan nem tudják , pedig tény . Közben ellopták a magánnyugdípénztári megtakarítást. Most épp szedik össze a lepusztult korházak megtakarításait. Onnan ahova mi visszük a gyógyszert ha bent kell lennünk. Deaz iskolákba is a szülők visznek mindent ami a napi működéshez kell.
migráns téma: ennél nagyobb hazugság nincs . Min 20 ezer mingránst engedtek be hatalmas pénzért amit szintén elloptak. Min egy bünöző már van köutük és ez is elég.
Soros ? Soros pénzén tanult az egész fidesz vezérkar, ő pénzelte kezdetben a fideszt. Az már külpn csemege , jó részük mszmp vagy kisz tag volt. Bayer zsolti komcsi íróként , ahogy fideszék mondanák , most épp jobboldali , úgy váltogatja az ideológiát , ahogy a felekezeteket , most épp katolikus lett. Sebaj majd lesz más is.
További tények: az ország lakossága vészesen fogy , ide nem jönnek , hanem menekülnek az emberek , főleg a fiatalok , tehát a gyerekeik is külföldön fognak élni. Most demográfiao kormányzás jön , mondta a vezér . Hurrá , rájöttek arra amit leírtam. Új ratkó korszak lesz .
Mindenki ellenség már , belül most listázzák fel. Remélheted a családod kimarad belőle.
Gondolkozz el egy kicsit dolgokon.
abdul hackeem 2018.04.13. 09:13:56
Az embernek a munkával szerzett tulajdonhoz, az életét biztosító anyagi javakhoz való jogát szavatolja ez a parancs.
VIlI. Ne hazudj, és mások becsületében kárt ne tégy!
Az emberek közti kapcsolatok legfőbb munkálója az emberi beszéd. E nagy adománnyal nem élhetünk vissza, nem használhatjuk mások kárára. A parancs a nyelvvel elkövethető legnagyobb bűnt is jelzi, s általánosságban is elénk állítja az igaz beszédet, mint Istentől szabott kötelességet.
X. Mások tulajdonát ne kívánd!
uj.katolikus.hu/lelkiseg.php?h=20
2018.04.13. 09:26:22
VáradiJános 2018.04.13. 09:42:32
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 09:51:51
100% szervilizmus...
profiügyfélszolgálat 2018.04.13. 09:54:34
hogyhivjakaceget 2018.04.13. 10:25:08
sas70 2018.04.13. 10:58:31
Félted az adókedvezményed? És arra nem gondolsz, hogy majd ha a 4 gyereked egyetemre fog járni akkor már nem lesz? Nem látod a fától az erdőt. A korrupció persze nem közvetlenül fáj, amíg nem téged érint.
A hittől még nem lesz jobb az oktatás színvonala és a technológiai haladást nem a hittan óra viszi előre, nem is a tények, adatok biflázása, hanem a készségfejlesztés. Ebben nagyobb lemaradás van, mint a hitéletben.
Te is bevetted Orbán ökörségét a bevándorlókról, pedig bevándorlás mindig volt és mindig lesz. A 600 milliós népességű Európában a 2 millió, 3 ezrelék. Ez egy óriási szám, bár inkább jelentéktelennek mondanám. Koránt sem ez a legnagyobb probléma, sokkal inkább pl. az, hogy hogyan lehet az európai régiók közötti óriási jövedelemkülönbségeket kiegyenlíteni. Vagy az, hogy a remekül teljesítő Magyarországon egy kisvárosnyi ember hal meg kórházi fertőzésekben, minden évben. Vagy az, hogy miből lesz nyugdíjad, mert mire a négy gyerekedet felneveled összeomlik a nyugdíjrendszer. Legyél jóba velük, mert ők fognak neked öregek otthonát választani!
De foglalkozhatnál a minősíthetetlenül szar magyar úthálózattal, mert az nekem napi gond, lehet, hogy neked nem.
Virtuális "ördögöktől" félsz, miközben nem veszed észre a mindennapi problémákat, amikben, minden nap élsz.
Magyar Gábor6817 2018.04.13. 11:00:17
jatagán9 2018.04.13. 11:02:25
yanchi 2018.04.13. 11:12:50
Egyetlen évben csökkent az államadósság a fidesz alatt, amikor a rekvirát nyugdíjpénzeket beleborították az állami kalapba. Minden más évben nőtt az adósság.
Ha már valami pozitívat akarunk említeni, akkor az legyen az, hogy az államháztartás hiányát tartósan 3% alatt tudják tartani, és ez előttük senkinek sem ment. Igaz, nagyon magas az ára, de ez mégis pozitívum.
Varnyú mongya a szemednek, csecse golyó 2018.04.13. 11:31:51
ben2 2018.04.13. 11:32:08
Erős ellenzéket, de mégis milyet?
Az ellenzék vállalható pártjait, amik legalább papíron próbálják magukat távoltartani a sötét demagógiától és a szekértábor harctól (LMP, Momentum) pont az ellenzéki politikacsináló értelmiség nyírta ki.
Az MSZP meg a DK pedig ne legyen már erős könyörgöm.
Ezt a választást simán nyerhette volna egy LMP-Momentum-Jobbik koalíció, ha a ballib ellenzék lekussolja Gyurcsányt, elküldi Gulyás Marciékat a vérbe az átszavazós hülyeségeikkel és szárnya alá veszi az Momentumot és az LMP-t.
Nem az elcseszett "hogyan mentsük át a posztkommunistákat harmadszorra" közös lista, visszalépés, átszavazás baromsággal kellett volna a baloldalt tematizálni, hanem ignorálni az utódpártokat és az újakra, azok programjaira, vállalható arcaira és megoldásaira koncentrálni.
Ezen kívül ki kellett volna egyezni egy nemzeti minimumban, ami kihúzza a fidesz propaganda alól a talajt: a nyugat felé is nyíltan kommunikálni, hogy a kerítés marad, nem fogadjuk el a kvótákat és nem engedünk beleszólást az energiaárainba, alkotmányozásba, stb. Majd mi megoldjuk köszönjük szépen.
Leállni a szimbolikus politizálással (ki a náci, diktatúra, stb.), nem politikai hecckampánnyá silányítani minden civil megmozdulást, és így tovább.
Ezt a választást nem az ellenzéki pártok, hanem a ballib és a simicska értelmiség k..rta el azzal, hogy a nettó hangulatkeltés felé nyomták 4 év ellenzéki politizálását.
Innentőé kezdve mégis milyen ellenzék erősödjön meg?
Tsteinar 2018.04.13. 11:33:38
Ajanlom mindenkinek, aki kicsit tudja hasznalni az agyat. Kulonosen erdekes, ahogy a migracios kerdest, a megoldast, es a mogotte levo emberi pszihologiat elmagyarazza.
Dánffalvy Aurél 2018.04.13. 12:09:10
1. Az első fókusz: a család. A családos emberek a legkonzervatívabbak a világon. Féltik a gyerekeiket, minél több van, annál inkább. Ha egy rendszer számodra működik (azaz támogatja a nagycsaládos középosztályt (csak egyszerű értelmiségi alkalmazottak vagyunk), akkor nem fogsz bevállalni egy ismeretlen kockázatot (pl: LMP, JOBBIK), pláne, ha ők egyáltalán nem nyugtatnak meg annak hangsúlyozásával, hogy ne féljetek, csak azt bontjuk le, ami mindenki számára rossz (korrupció, egypártosodás, törvénytelen gazdagodás).
Ilyen nem volt, sőt egyesek azt pedzegették, hogy ideje igazságossá tenni az állami juttatásokat, sőt Gyurcsány Ferenc a kötelező hittanórák megszüntetéséről írt (mivel a több rokonom hittan tanár, ez személyesen érint).
2. A kereszténység és a bevándorlás perspektívája: Ezt a kérdést egyáltalán nem a kormánypropaganda hatására hoztam elő. Én már akkor foglalkoztam a témával, amikor a Soros kampány még sehol sem volt. Senki nem hiteti el velem , hogy a probléma nem valós. Persze könnyű kijelenteni, hogy ide nem jönnek bevándorlók. Azonban, ha a nyugat európai társadalmak átalakulnak (értsd: kevert muszlim-nem muszlim népesség, ahol nyilván az erősebb értékekkel rendelkező fog dominálni), akkor az "régi értelemben vett európainak" megmaradó kelet európa (és esetleg a nyugat egyes államai) elkerülhetetlenül Putyin (vagy utóda) ölelésre tárt karjába sodródnak, aki így is előszeretettel tünteti fel magát a keresztény Európa védelmezőjének. Kinek lenne ez jó?
3. Utoljára hagytam az országos perspektívát! A cikket szándékosan vitaindítónak szántam. Kiváncsi voltam van e igény egy megújult jobb és baloldalra (de utálom ezeket a jelzőket). A baloldalon ez már elindult (persze jelentős ellensúlyok vannak tudjátok mire gondolok! :)) Ennek szerintem a "jobboldalon" is el kell indulnia. (Márki-Zay talán..?.) Minden nézőpontra szükség van! Ne utáljuk egymást! Ha te liberális vagy, semmi gond, Kossuth is az volt. Ha én konzervatív keresztény vagyok, lásd be,m hogy nem vagyok ellened. Szükségünk van egymásra. Ha te nem vagy el száll velem a ló, és elvesztem józan itélőképességem). Kell az ellensúly, a visszajelzés! A közös ellenségünk a korrupció, az uram-bátyám világ, ami ott volt a dédapáink, nagyapáink, apáink életében, és minket is bánt. Közös ellenségünk a fájdalmas megosztottság, a párbeszéd hiánya. Te mást gondolsz, mint én, sebaj ismerjük meg egymás nézeteit. Ne feltételezzünk rosszat egymásról! Én úgy gondolom Gyurcsány Ferenc is az ország javát akarja, és Orbán Viktor is. Csak sajnos nem biztos, hogy kiváncsiak a feedbackre, nem akarnak ellensúlyt, nem akarnak párbeszédet (ez persze Orbán esetében súlyosabb, hiszen ő befolyásolja az ország sorsát).
Azt hiszem alázatra van szükségünk egymás iránt! Egyszóval mindenki kommentje rendkívül hasznos volt, és mindenki egy-egy olyan szeletet láttatott meg közös világunkból, amire lehet, hogy nekem nincs rálátásom! Csak így tovább!
Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.04.13. 12:18:28
"Az meg, hogy Európa többi részén mennyi bevándorló van nem tartozik ránk. Ez az ott élő emberek döntése és ügye."
Ha azonban kötelező, felső korlát nélküli kvótával akarják őket ránk erőszakolni, akkor már igenis tartozik ránk.
"Egyelőre azonban úgy tűnik az ott élőknek jól jönnek ezek a bevándorlók."
Mondd, milyen szert tolsz? Küldj már nekem is belőle.
ben2 2018.04.13. 12:40:33
Ez így tök jó, és totál egyet lehet érteni, de kicsit naív hozzáállás.
Számtalanszor történt konszolidációs kísérlet a magyar politikában és mindig kudarcba fulladt.
Nem véletlenül.
Ha pl. holnap Orbán kitalálná (nem fogja, de tételezzük fel), hogy kivonja a pártkatonákat a közintézményekből, milyen lehetőségei lennének?
Mondjuk megbíz egy eddig középen állónak elfogadott, baloldal kompatibilis Mellár Tamás szerű, konzervatív-keresztény beállítottságú szaktekintélyt és kinevezi az ÁSZ élére.
Akkor majd mindenki elfogadja függetlennek? Zokszó nélkül befizeti a bírságot, ha kiróják rá?
Nem, mert a szekértáborokban szekta logika érvényesül: akit a másik oldal kinevez, az automatikusan pártkatona (fideszeseknek sorosista), mert a pártkatona (sorosista) definíciója számukra az, hogy a másik oldal nevezte ki.
Az, hogy esetleg a saját táborjukból, vagy semleges zónából érkezett nem számít, mert onnantól áruló. "Összeállt ezekkel".
Az áruló ellen pedig jogos az össztűz.
Na most egy középen álló, politikailag semleges figura sokkal rosszabbul funkcionál össztűzben mint egy abban edződött pártkatona. Mivel pedig a politika közeli értelmiség nem hogy nem moderálja a tábort, de még hergeli is, nincs aki normális mederbe terelné a beszélgetést és megvédené a független személyeket.
Így visztont a kormány semmit nem nyer egy független személy kinevezésével, mert ígyis-úgyis ugyanaz a hisztikampány megy, akkor meg már jobb profi politikusokat kinevezni, akikben megbízhat.
Az uram-bátyám világ tehát egy hosszan tartó, önerősítő folyamat eredménye, aminek az alapja, hogy az értelmiségi holdudvarok mindenből hitkérdést csinálnak és kettős mércével ítélkeznek (mindkét oldalon).
szekertabor · provo.blog.hu 2018.04.13. 13:04:46
Ha az ellenzék (pártok és választók) nem hajlandó és nem képes másképpen reagálni a többség valós igényeire, mint leereszkedő kioktatással, akkor semmiben sem jobb, mint a jelenlegi kormánypártok, viszont már most úton van a következő választási vereség felé.
McZozo 2018.04.13. 13:06:37
kritizator 2018.04.13. 13:19:05
En ugyanezekkel szembesültem, es a fidesz lopasai ellen szavaztam, pedig en is tudtam hogy elbuknam az adokedvezmenyeket es a csokot. De en nem vagyok zsoldos, engem nem lehet megvenni.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 13:29:24
Van.
Sokan vagyunk és elegen.
Persze nem az Indexen, meg a többi ballib hírhamisító műhelyben. Hanem az életben.
Akik 140ezer brutó felett 40% SZJA-t fizettek 2009-ben.
Akik kétszámjegyű kamatos devizahitelt fizettek vissza sszabadrablást véghezvivő bankoknak kétszámjegyű infláció mellett.
Akik tehetetlenül nézétk, hogy segílyesek, gyerekgyártási pótlékosok többet visznek haza, mint a 8 órát melózók.
Akik látták hogy a közszféra fizetése felette van, a versenyszférában ügyeskedő csalásra kényszerített alkalmazottakétól.
A ballibeket nem szabad visszaengedni SOHA, és ez a lényeg.
A többi közül meg választunk ha lesz többi.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 13:32:46
Jól látod.
A választás aközött van, hogy a ballibek vagy a Fidesz kormányozzon, és katonái.
Függetlenek nincsennek, és nem is voltak, legfeljebb olyanok akik mindkét oldalt utálják, de alkalmazkodnak, ha üti kell az egyiket.
Eközött választott az ország. A baloldali autokrácia, és a jobboldali között.
Arpox 2018.04.13. 13:42:53
Nekem ez ,hogy szarul élünk meg,hogy hülyék a fideszre szavazók már nagyon unalmas.
Tisztában vagyok azzal,hogy amit a 8 év alatt tett a fidesz messze nem tökéletes de,
Újpesten a lakótelepen ha parkolót keresek alig találok.Kb meg 3x -ott a kocsik száma 10 év alatt.
Mi lecseréltük a lakásunkat 70m2-et egy 82-re.Jött a 3.kisbaba.Akkor még nem is volt szó a Csokról nem is tudtunk akkor még amikor bevállaltuk a 3 gyereket.Nem tudtuk volna megtenni ezt ha nem kapunk 2,2 m-ot a csok révén.Drágán vettük a használt lakást de drágán is adtuk el a mi lakásunkat.Alig kellett kipótolni a különbözetet.
A lakáshitelünkből a kormánynak köszönhetően kitudtunk szállni minimális buktával.
Örültünk is mint majom a farkának. Barátom akinek kilőtték a szemét 2006-ban sajnos öngyilkos lett 2 éve..... Nem vagyunk vallásosak egyáltalán de úgy vesszük észre,ha most nem teszünk minimálisat azért ,hogy ilyen "hitetlenek "maradhassunk később már félő ,hogy nem lehetünk ilyen hitetlenek vagy az utódaink és nekik már más vallás lesz a kötelező.Lehet ,hogy ez utópia de számunkra ez reális.Lányaim most még egyedül jöhetnek haza az iskolából.Szeretném ha a kisfiam is 6 +év múlva még mindig egyedü jöhetne haza.Tudom,hülyék mindig is voltak és lesznek,de nem szeretném ha ez az aggódás tovább fokozódna mert pl tele lenne Újpest "bevándorlókkal.
Ezek után gondolkodtunk egy darabig,hogy majd kire szavazzunk.....
Nem is volt nagyon más mint a fidesz.Talán még a jobbik.Legutóbb rájuk szavaztunk..
Egyszerűen a balos pártoktól rosszul vagyunk.A többi még elmegy,de nem volt ésszerű érv a mi helyzetünkben.Azért szerencsére a munkahelyemen és a pároméban is jó páran
vagyunk akik ugyanígy gondolkodnak vagy hasonlóan.Csak nézzük,hogy mennyire elvannak keseredve azok akik nem a fideszre szavaztak.Én is elvoltam keseredve 2002-ben,de eszembe se jutott volna ilyen szintre lemenni,mint nagyon sokan teszik most mások.Én se értem,hogy hogyan lehet szavazni az mszp-re vagy a dk-ra.Nem is értem a logikát benne.Talán a gyűlölet miatt nem tudom.....
Egy vérbeli Újpesti ahol a Dk nyert:)
werinter 2018.04.13. 13:49:04
ben2 2018.04.13. 13:55:41
"De azert nem aggodsz hogy az EU helyett a SZU ba fognak felnoni? "
Ez ugyanolyan kampány bullshit, mint hogy tízezrével özönlenek majd be a migráncsok, hogy megerőszakolják a magyar nőket.
Ha elutasítod a jobbos agyhalott mantrát, akkor tedd meg ugyanezt a balossal is. Nem azért mert balos, hanem mert agyhalott.
Bővebben:
Az oroszokkal bizniszel a kormány, szó sincs haverkodásról, max. a jó üzleti viszony erejéig. (Ahogy az EU összes tagállama ezt teszi.)
Ennek megítélésben összpárti egyetértés volt, amíg a szocik kampány célból ki nem faroltak a Paks2 mögül.
Azt gondolták, hogy így lehetetlen helyzetbe hozzák Orbánt: pontosan tudták, hogy Paks2-nek nincs reális alternatívája, annak sem, hogy az oroszok építsék, viszont ha a kormány egyedül marad, akkor a nép majd ellene fordul, mégsem tudja feladni Paks bővítését, mert nem hazárdírozhat az energiatermelésünk 40%-ával.
A taktika nem vált be, se Paks2-vel, se az oroszokkal nem tudta az ellenzék tematizálni a választást pont azért, mert nem olyan rég még teljes egyetértésben támogatták.
Innentől kezdve terjed el a baloldali közbeszédben az egész idióta "EU vagy Oroszország" szembeállítás, mintha az EU tagság és az oroszokkal üzletelés kizárnák egymást.
Bobby Newmark 2018.04.13. 14:09:17
Azt nem értem, hogy ezt miért csak az ellenzéken kéred számon.
ételizésítő 2018.04.13. 14:11:10
És erre még büszke is.
Gratulálok.
Ami meg a keresztény Európát illeti, az összes keresztényt ki kellene irtani. A többi vallás hozzád hasonló megszállott híveivel együtt. Károsak vagytok, mint a cserebogár.
ben2 2018.04.13. 14:13:13
Ez tévedés.
A múlt század elején a gyartmattartó országok azért támogatták az arab, indiai, pakisztáni, fekete-afrikai bevándorlást, mert azt tapasztalták, hogy az olcsó kelet-európai munkaerő túl hamar integrálódik a társadalomba és a következő generáció már nem hajlandó elvégezni az alantas munkákat, hanem tanulni, fejlődni akar, így konkurenciát teremt az őslakos középosztálynak.
Ezért olyan családok bevándorlását támogatták, akik vallási és kultúrális okokból nem tudtak és nem is akartak beilleszkedni, ezzel generációkon át biztosították az olcsó munkaerőt.
Az ipari forradalom után viszont a kétkezi munka iránt csökkent a kereslet, így ezek a bevándorló csoportok koloncként maradtak a befogadó országok nyakán.
Kialakultak az arabok, indiaiak, pakisztániak lakta gettók és benn ragadtak a szegénység-lupenség-alulképzettség körforgásban.
Ma már a volt gyarmattartó országok is pontosan tudják, hogy a tömeges bevándorlás katasztrofális hatású lehet, viszont a már meglévő muszlim, hindu, stb. kisebbség jelentős politikai erővel bír, így tojástáncot kell járniuk a témában.
Ha elutasítják a bevándorlást, azzal belegázolnak a már ott élő kisebbségek lelkivilágába, ha engedik, akkor az őshonos kultúrák sorvadását és további párhuzamos társadalmak kialakulását segítik.
Ilyen problémája viszont sem a kelet-európai országoknak, sem a kelet-európából érkező munkaerőnek nincs.
Persze a félalkoholista magyar vagy román segédmunkást lenézik (hol nem), de általában véve a magyar, román, lengyel, szlovák nemzetiségekkel szemben nincs olyan jellegű elutasítottság, mint az arabokkal vagy a fekete-afrikaiakkal szemben, elvégre a kelet-európaiak túlnyomó része dolgozni és nem segélyért megy a nyugati országokba.
2018.04.13. 14:14:16
ben2 2018.04.13. 14:19:32
Az idiotizmus minden táboron számon kell kérni, de az ellenzék úgy tolta fullba a kretént, hogy még csak nem is profitált belőle.
Az ellenzéknek tehát egyszerűen nincs más lehetősége, mint felhagyni a választók hülyítésével és ha ez előnyhöz juttatja, akkor a Fidesz is kénytelen követni.
Amíg viszont mindenki a másik oldal baromságaival legalizála a sajátját, addig az fog nyerni, aki hatékonyabban veszi hülyére a választókat és az nem az ellenzék.
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 14:22:27
szép tavaszi napon sétára határozta magát s mindég egyenesen előre ment, mert meg volt róla
győződve, hogy lábaiknak kedvök szerint való használata ép oly kiváltsága az emberi, mint az
állati nemnek. "
ben2 2018.04.13. 14:23:00
" Van egyáltalán önálló gondolatotok , mert egyelőre azt nyomjátok amit vezéretek parancsol. "
Ha ezen a szinten kommunikálsz, akkor ne csodálkozz, ha téged meg agyhalott sorosbérencnek titulálnak.
Ugyanaz a logika, ellentétes előjellel.
Ahogy nyilvánvalóan nem igaz, hogy azt nyomod, amit Soros parancsol, ugyanígy nem igaz a jobbosokra sem, hogy a vezért visszhangozzák.
Minden oldalon megvannak a degradáló jelzők a másikkal szemben, fel kell hagyni a használatukkal és máris lehet értelmesen beszélni.
2018.04.13. 14:25:34
2018.04.13. 14:32:40
VT Man 2018.04.13. 14:45:53
"1.) Az adókedvezmény jó dolog, nincs az az elvetemült, aki ezt eltörölné, mert kapa-kasza lenne."
A legtobb ellenzeki part azonnal eltorolne, errol tobb indexes cikk is volt.
A "gazdagoknak" (brutto 300 ezer korultol mar "gazdag" szerintuk egy 2 gyerekes csaladapa) jo kemeny adot emelnenek, hulljon a fergese, igy is tul sokat keres.
Mikozben a csaladi tamogatast szocialis alapon adnak, azaz az elobb "gazdagok" semmit vagy minimalisat se kapnanak.
A vege az lenne, hogy kommunista modra mindenki ugyanannyit keresne, akinek meg nem tetszik, az mehet nyugatra.
Es nem lenne kapa-kasza, mert mar volt ilyen adozasi rendszer az elmult 28 evben.
BéLóg 2018.04.13. 14:46:03
Bobby Newmark 2018.04.13. 14:51:59
Ahol meg sötétben van tartva a lakosság, ott migráncstól rettegős narancsvidék van.
BéLóg 2018.04.13. 14:56:19
Nézd, az az illegális tömeg, amellyel (akár hiszed, akár nem) le akarják cserélni a nyugati népeket egy usa mintájú egyesült államokra, olyan embereket jelent, akiket (ne higyj nekem, NÉZZ utána) odahaza akasztófával, lefejezéssel, agyonlövéssel, kézlevágással, korbáccsal és furkósbottal tartanak kordában!
Akik írni, olvasni nem tudnak és az alapvető kulturális szocializációjuk sincs meg. Pl. AKKOR dolgoznak csak HA nincs pénzük (ha van, akkor MINEK?), ami kell és előttük van, ELVESZIK mert otthon is így ment (nézd meg a vagyonosok házát, szövgesdrót, géppuskaállások, fegyveresek).
Mindezt megspékelve egy olyan ideológiával, amely szerint a nők pokolra jutnak és mbárhol meg lehet őket bni kivéve ha kukás zsákba vannak öltöztetve. Plusz eleve az egész világ az övék lesz mert ezt megígérte egy "Allah" egy "prófétának" és amiért ők NYUGODTN fegyveres harcot vívhatnak, MIVEL nekik van igazuk (mondá egy "Allah" egy "prófétának".
Te pedig ezzel hasonlítod össze a kelet európai munkaerőt, hát ne haragudj de az utolsó putriban élő gyerek is legalább késsel villával tud enni és nem kell neki a szállodában felírni, hogy "ne szarj a tusolóba" illetve hogy "ráülhetsz a WC-re, nem kell állni a szélén".
Tele van a net olyan filmekkel, hogy a szerencsétlen egy talicskát nem tud tolni, igaz, a Kalasnyikovot két perc alatt szétszedi és három alatt össze is rakja.
Szóval el Ca(OH)2 tea 3,14. Csáb, a!
sas70 2018.04.13. 14:57:03
Megint hülyeséget beszélsz!
Adótábla 2009
0 - 1 900 000 Ft
18%
1 900 001 Ft-tól
342 000 Ft és az 1 900 000 Ft-on felüli rész 36%-a
A deviza hitel kamata 6-7% között volt banktól függően.
A segély a mindenkori minimálbérhez volt kötve és kb 60%-a volt.
Az állami szférában pedig még a béremelések után is kevesebbet kerestek, mint a versenyszférában az átlagokat tekintve.
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 14:57:08
akkor nem lett volna jobb stratégiai orbán részéről az, hogy teljesen átlátható módon, szakértőkkel, hatástanulmányokkal, konstruktív vitákban, mindenki számára hozzáférhető tényeken alapuló érvekkel lemossa a pályáról az ellenzőket?... ehelyett az "erősebb kutya baszik-elv" került alkalmazásra... egy ténylegesen 30% alatti elért eredmény birtokában (egy minimálisan 30 éves kifutású projekt kapcsán... mint vajk, ki eldöntötte, mi római katolikusok leszünk, ha beledöglünk, akkor is... aztán mégis csak bizánc lett az igazodási pont... )
erkölcsi hulla 2018.04.13. 15:01:25
ben2 2018.04.13. 15:05:14
Úgy tűnik jobb stratégia volt egyszerűen csak megkötni a megállapodást az oroszokkal és nem belemenni az ellenzék tematizálási kísérleteibe.
Az egész Paks koncepció mögött jó ideig összpárti egyetértés volt (- zöldek), majd miután a szocik lerángatták a demagóg kampány szintjére az egész téma hitkérdéssé vált.
Egy olyan közéletben, ahol még az is hitkérdés, hogy egy rendezvényen tízezres pontossággal hányan vettek részt, majd pont a szakértői anyagok győzik meg azokat, akik nem hajlandóak az egyszerű számadatokat sem elfogadni, ha azok nem támasztják alá a hitbéli meggyőződésüket?
ben2 2018.04.13. 15:09:59
" Miért lennék soros bérenc? Nekem , nekünk legalább nem orbán mondja meg mit gondoljak."
Nem állítom, hogy soros bérenc vagy. Azt állítom, hogy ahogy nekem nincs jogalapom arra, hogy soros bérencnek tituláljalak, úgy neked sincs alapod azt állítani, hogy nekem Orbán mondja meg, hogy mit gondoljak.
Ha viszont azzal indítasz, hogy "ti csak a vezér szavazit mantrázzátok", akkor ne csodálkozz, ha sorosbérencnek tartanak, mert csak a Te logikádat alkalmazzák ellenkező előjellel.
2018.04.13. 15:12:52
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 15:16:09
(csupán jelzem: a VIII. századi Bagdad és Córdoba nélkül még mindig a római számokkal szorítják, tizedesjel nélkül π sincs... ennyit a tanulatlan muszlimokról és a keresztény európai kultúrfölényről...)
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 15:18:53
2009-2010 között 158 333 Ft felett kellett. Vesd össze ezt azzal ami most van.
A devizahitel kamata valóban 6-7% körül volt, azért vették fel az emberek.
Aztán a bankok önkényesen megemelték a válságban, amit a kormányzat szótlanul nézett.
A versenyszférában az elkúrók alatt kisebb volt az átlag fizetés, mint a közszférában ez pedig tény.
www.origo.hu/allas/aktualis/20100416-tiz-szazalekkal-nott-a-netto-atlagber.html
A teljes munkaidőben alkalmazásban állók átlagos bruttó keresete 200 200 forint volt, ezen belül a vállalkozásoknál dolgozóké 197 900 forintot, a költségvetési szervezeteknél alkalmazásban állóké 209 100 forintot ért el.
ben2 2018.04.13. 15:20:05
A média 90%-a 2010-ig ballib kézben volt, a jobboldal mégis képes volt eljuttatni az üzenetét a vidéki választókhoz. Ehhez persze az kellett, hogy vidéki kisfalvakban is kiépítették a bázisukat személyes kapcsolatok révén.
Ha egy faluban a helyi önképző kör pl. rendszeresen beszélgetést szervez a választókör fideszes képviselőjével, míg ellenzékit még autóban átsuhanni sem láttak életükben, akkor ott bezony a fideszre fognak szavazni, akár fideszes kézben vagy a megyei újság, akkár mszp-sben.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 15:20:39
Aki nem falcol be, és nem vízionál nemzethalált az ballibeknél Fidesz birkának számít.
Dacára annak, hogy minden gazdasági mutató tényszerűen sokkal jobb annál, mint amit az elkúrók produkáltak.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 15:24:14
Ha már matek, akkor azért lássuk be az iszlám matematikusok és EU beliek versenyébe elvétve hallunk utóbbiak javára jelentős felfedezésről.
Pl ha már felhoztad:
"A π-t ritkábban Ludolph-féle számnak is nevezik, a német matematikus Ludolph van Ceulen tiszteletére"
Bobby Newmark 2018.04.13. 15:24:24
Az nem igazán a bankok hibája, hogy az emberek ennyire nem értenek hozzá.
Amikor indult ez a svájcifrankos hitelfelvételi hullám, és ismerősök azzal érveltek, hogy "de hát a svájci frank az stabil", minden alkalommal visszakérdeztem, hogy "jó, az stabil, de a forint is az?"
Csak egy minimális szinten kellett volna gondolkodni, hogy ne szopja be az ember. Ha viszont beszopta, szerintem nem az állam dolga a hülyék ostobaságáért a nemhülyéket büntetni a megmentéssel.
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 15:31:35
Csakhogy ezért vették fel az emberek a devizahitelt, vállalva az árfolyam kockázatot, mert annak alacsony volt a kamata.
A bankok azt utólag emelte meg, a devizahitelek esetén is minden esetben !
Az emberek megmentése a bankok szarházi inkorrekt viselkedésével szemben minden kormány feladata lenne.
Legalább már tudjuk, hogy a ballibek szerint ez nincs így.
ben2 2018.04.13. 15:31:42
Devizahitelre példa:
10.5 millió forint Erste Banknál 2008 végén, pont a forint bezuhanása előtt pár héttel.
A törlesztőrészlet 80ezer havonta, a CHF árfolyam 174 forint.
Pár hónapra rá a havi törlesztőrészlet felment 110 ezer forintra, majd folyamatosan emelkedett 140 ezerig, ez alatt többször kamatot emeltek és rájött a valuta vételi és eladási árfolyama közötti különbség növelése.
Ez 3 évnyi folyamatos törlesztés mellett arra volt elég, hogy 2011-re a tőketartozás felment akkori CHF árfolyamon 16 millió forintra. 3 év folyamatos törlesztés után.
A "fasiszta" kormány által a bankokra erőltetett rögzített árfolyamú előtörlesztéssel 10.5 millió forint volt a tőketartozás. 10.5 millióról indulva 3 év folyamatos törlesztés után.
Ezt az összeget lehetett akkor forint hitelre váltani. 2015-ben sikerült az MNB kamatcsökkentései (hülye Matolcsi ugye) miatt végül a 10%-os forint kamatot a hitel átütemezésével le lehetett szorítani 5%-ra. Végül tavaly novemberben sikerült megszabadulni a teljes hiteltől (némi végtörlesztéssel).
És ezzel szemben mi volt a "baloldali" kormány megoldási javaslata?
"Hagyjuk a devizahiteleket bedőlni, mert úgy majd megtanul a lakosság bánni a pénzzel."
Bobby Newmark 2018.04.13. 15:35:26
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 15:35:31
még valami: békejobbot a nyertes tud nyújtani, mint horn '94-ben...
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 15:37:47
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 15:45:55
(nem rettegni, informálódni kell... s a haza fényre derül... )
4t3x 2018.04.13. 15:56:55
Csak annyi lenne a kérdésem, hogy mi a garancia arra, hogy azon "értékek" amiket az ellenzéktől elveszejteni félt, a kormánytól megőrizni remél, valóban megőrződnek?
Mi alapján lehetne számon kérni a fideszt, hogy nem azt csinálja, amire a szavazói számítottak, amikor rá szavaztak? Egyáltalán mi alapján mondható, hogy az ellenzék ezek felszámolására törekedne?
Sajnos a propaganda mégis hatott, még ha nem is olyan mélyen...
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 15:57:33
Az már ugyanis nem a π csak egy hozzá közelítő érték. Ahogy a sqrt(2)-t se írtam le tizedesjeggyel, mert nulla pontot kaptam volna már középsuliban is érte.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2018.04.13. 16:02:57
www.facebook.com/maxval
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 16:05:50
(jóval szofisztikáltabb és elegánsabb a te válaszod, de kísértetiesen hasonló mintát vélek felfedezni a kormányzati kommunikáció során-> szakkérdésre a válasz: soros és migráns...)
Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.13. 16:07:30
Pontosan tudom hova akarsz kilyukadni.
Elismerem: Az arab számok kurva jók és hasznosak! :)
Viszont az integrációra képtelen muszlimok már kevésbé.
P1sty 2018.04.13. 16:09:50
Csak annyit kívánok neked, de azt tiszta szívből, hogy kerülj kórházba valami súlyosabb betegséggel. Reméljük, hogy addig nem költöd el a családi adókedvezményedet lapostévére meg hawaii nyaralásra, és ki tudod fizetni a magánkórházat, mert különben ott döglesz meg az államiban, velünk, rohadt szemét ellenzékiekkel együtt, mert sajnos a felszerelésre szánt pénz mészáros lőrincnél lesz, meg beépítve a tízezer stadion valamelyikébe.
Mondjuk ekkor legalább lesz haszna az iskolai hittannak (ami ugye a többezer milliárdos lopásoknál sokkal-sokkal fontosabb szempont!), majd szépen szabályosan imádkozhat érted a kölök, más reményed úgyse lesz.
De azért még a 2-es ponthoz ("Ki biztosított arról, hogy támogatja gyerekem egyházi iskoláját és az iskolai hitoktatást? Az ellenzék! Ne viccelj! ") külön is hozzászólnék:
Ki támogatná az egyházi iskolát? Mondjuk a tetves büdös egyházad???? Amit így is 100 milliárdokkal tömnek ki az adófizető polgárok pénzéből... Egyház és állam elválasztásáról hallottál már? Ha egyházi iskolád van, széped fizesd az egyházi adót (mint a parasztok a tizedet) és lesz. Ja hogy inkább fizesse más? Erre már nem jut a családi adókedvezményedből?
Az meg, hogy iskolai hitoktatást (más néven: szektás agymosást) hiányolnád az iskolából, és nem csak az egyháziból, még külön felháborít.
Én nem büszkélkednék azzal, hogy kilóra megvett egy tetves maffia, és ezért elvtelenül hagyom, hogy nyomorba döntse az országot (kivéve persze engem, a családi adókedvezményemmel... "A pénz már itt van a számlán", ahogy az egyházad jól fizetett ügynöke azt találóan megfogalmazta mise alkalmával.)
MEDVE1978 2018.04.13. 16:10:56
1. Adókulcs és adókedvezmények. Lehet tájékozódni. Ahogy az ügyben sem a FIDESZ, úgy az ellenzék sem vette arra a fáradtságot, hogy elmagyarázza például a költségvetésre gyakorolt hatását az egykulcsos SZJA-nak.
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qse006a.html
Jól lehet látni, hogy 2009-ben 2062 mrd forint volt az SZJA bevétel az egykulcsos adó bevezetését megelőzően. Ez 1362 mrd forintra csökkent 2011-re, azonban 2017-re így is visszament 1792 milliárdra. Az összes kieső bevétel tehát 700 mrd forint körül volt az SZJA változásából adódóan. Ebben benne van a kulcs csökkenés és a kedvezmények is.
Hasonló módon megnézve az ÁFA bevételt az a 2009. évi 2135 milliárd forintról 2017. évben 3542 milliárd forintra ment fel. Ez azt jelenti, hogy az adórendszer effektívebbé válása több mint 1400 milliárd forintot hozott be az idők során, tehát a fehéredés hatása messze meghaladja az SZJA "veszteséget". Hozzátéve, hogy ennek a veszteségnek a mértéke is jelentősen lecsökkent 2018-ban akár el is tűnhet.
Számomra nem kérdés, hogy egy ilyen rossz demográfiai állapotban lévő társadalomnak támogatnia kell a kisgyerekeseket, így az ellenzék számára az lenne a jó állapot, hogy a kedvezményekhez nem szabad hozzányúlni, ahogy az egykulcsos rendszerhez sem.
Valaki itt idézte, hogy 2009-ben már 1,9 mo Ft jövedelmen felül "magasabb kulcs" volt hatályos (36%). Ezzel gyakorlatilag azt mondtuk, hogy a 160 ezer forintnál nagyobb jövedelműek már olyan gazdagok, hogy megérdemlik, hogy a jövedelmük egy részét már megsarcolják. Ezt a szinten 2006-ban hagyta el a magyar átlagbér, 2009-ben már 200.000 Ft volt a bruttó átlag. Nagyon rossz üzenet, ha már az átlagot kereső emberek felé is azt mondjuk, hogy te gazdag vagy, adózz hatványozottabban.
Szerencsére az ellenzéki pártok nem nyomták hangosan ezt a marhaságot. Az igazi út az lenne, hogy ezt a témát teljesen elfelejtik. A probléma csak az, hogy néhány nagy nyugati "modern" baloldali ideológusnak erre áll a cerka és a mi ellenzékünk ugye őket másolja megoldásokban.
2. Kereszténység. Nincs semmi baj azzal, hogy ha valaki keresztény, sőt. Az sem, hogy az egyház kap támogatást. Viszont jelenleg a kormány az egyházi iskoláknak sokkal több támogatást és jobb feltételeket biztosít, mint az államiaknak vagy akár az alapítványi iskoláknak.
3. Migráncsok. Ez egy európai szintű kérdés. Az ellenzéknél én azt hiányoltam, hogy nem cáfolta a kormánypropagandát. A DK-n kívül (Gyurcsány idealista hülye ebben az esetben is), semelyik ellenzéki párt nem deklarálta, hogy a menekültpolitikával nem ért egyet. Ezt lehetett volna hangsúlyozni is: talán akkor kevesebb FIDESZ-es gondolta volna, hogy a gonosz ellenzékiek behozzák az arabokat.
Az ellenzékre szavaztam, annak ellenére, hogy nem láttam reális alternatívát. Egyszerűen annyira taszított a FIDESZ korruptsága, arcátlansága, nem tudtam másképpen tenni. Annak ellenére, hogy az adópolitika a helyén van és jó, a szociálpolitika sem különösebben rossz, ahogy a monetáris és a gazdaságpolitika sem (jelen pillanatban, mert jövőkép aztán nincs).
frogie33 2018.04.13. 16:15:15
P1sty 2018.04.13. 16:18:45
Reméljük, hogy amikor elveszik a boltod (úgy mint a trafikokat), akkor is teljes egyetértésben leszel pártunkkal és kormányunkkal. Ha meg alkalmazott vagy, akkor a munkatörvénykönyve x+1-edik módosítása után még vécére se mehetsz majd ki munkaidőben, meg a munkaidőkeret után újabb eszközt vezetnek be a fizetéscsökkentésre, majd akkor is mindenben egyetértesz.
Bobby Newmark 2018.04.13. 16:20:14
Haverom akkoriban vett fel hitelt mikor a csapból is a svájci frank hitel folyt. Majdnem kifolyt az agya a fülén, de végigolvasta és értelmezte a hitelszerződést. Forintban vette fel aztán a hitelét, nem is nyalta be.
Szerintem aki erre nem képes egy évtizedekre szóló szerződésnél, az ne vegyen fel hitelt. Vagy mutassa meg ügyvédnek, ha ő maga erre nem hajlandó. Ha meg ennyi sem, egy -még egyszer, évtizedekre szóló, nagy összegű- szerződés esetében, akkor véleményem szerint megérdemli, ha megszopatják.
És ami biztos, hogy ne az én zsebemből legyen megmentve, ha már ilyen balfasz volt.
maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.13. 16:29:56
A hiteles ember mindenhol hiteles.
Rebekababa 2018.04.13. 16:39:48
Ha fèlelemből szavaztàl az meg igazàn szomorù. Szomorù, hogy odàig jutott az orszàg, hogy az èrtelmes, dolgozò ember nem mer àtszavazni màshovà mert attòl fèl, hogy mèg rosszabb lesz mint amilyen most.
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 16:40:18
az integrációhoz is két fél kell (froból írom: a hétköznapokban jóval mélyebb az integráció, mint azt elképzelni tudnák moról... ami nem fog változni egy sikeres integráció után sem az a bőrünk színe, ez tény... ez valóban zavaró lehet sokaknak:-)... )
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 17:03:01
Magyarul egy önző, kicsinyes fasz vagy. Ráadásul rövidlátó is. Orbán lehet, hogy adott neked 2 fillért, de tönkreteszi az országot. Akkor meg feldughatod magadnak az adókedvezményedet. Például a 4 gyereked iskoláztatása is fontosabb ennél, és már az szar. Már most.
"2. Élő hitű keresztény vagyok. Hogy a Fidesz és a kereszténység az két dolog? Tudom. Soha a történelemben nem tett jót az egyháznak a hatalom halálos ölelése. Még is? Ki biztosított arról, hogy támogatja gyerekem egyházi iskoláját és az iskolai hitoktatást? Az ellenzék! Ne viccelj! "
megint csak egy önző fasz vagy, aki az előjogait védi, nem baj, hogy igazságtalan faszság, és tönkremegy az ország.
"3. Aggódóm az európai bevándorlási helyzet miatt. Nem. Nem gondolom, hogy minden migráns fanatikus muszlim terrorista. Nem. Igen. Idegesít a kormány 30-as és 50-es évekbe hajló mingráns-ellenessége. De ugyanakkor aggódom. Nem akarom, hogy a "keresztény" (hol van az már!, de legalább nyomokban az) Európa csak emlék maradjon. Nem fogsz tudni meggyőzni arról, hogy ez nem egy valós félelem! Mégsem utálom Sorost (nevetséges! kiveszi be ezt a maszlagot!), sem az Uniót. Én csak rendet akarok, nyugalmas jövőt a gyermekeimnek. Nem egy hanyatló Római Birodalmat, amely már képtelen megvédeni a limest."
Megint önző is vagy, meg ostoba is. Európa ateista lesz. Ha a fejedre állsz, akkor is. Ha Orbán a fejére áll, akkor is. Magyarország már most sem keresztény ország. Ellenben, ha szép csendben meghúznátok magatokat, akkor lehet, hogy nem érne bántódás titeket egy szekuláris országban. Viszont Orbán keresztény egyházállama miatt még lehet, hogy üldözni fognak titeket, és meg is érdemled, mert egy rohadt geci vagy.
Összességében: félig be is vetted Orbán agymosását, félig máshogy vagy ostoba, és ugyanolyan geci vagy, mint Orbán.
Olyan jól jártál azzal, hogy ezt világgá kürtölted?
Andy73 2018.04.13. 17:11:57
Pontosan. A Fidesz szavazók nem mentegetőznek, mert nincs miért. Nem született meglepetés, hanem ugyanaz az eredmény, mint 2010 óta mindig, immár harmadszor nyert kétharmaddal a Fidesz-KDNP. Mentegetőzni és a bizonyítványt magyarázni csak a bukott baloldalnak kell, akik 2010 óta képtelenek a megújlásra, mégis a csodában bíztak, hogy most más eredmény lesz - vagy legalábbis úgy tesznek.
A baloldal nem jelent alternatívát, olyan katasztrofálisan kormányoztak 2010 előtt, hogy azóta ez a különbség, és nem is fog változni, amíg a böszme jelenti a baloldali alternatívát. Inkább örüljenek, hogy bejutottak a parlamenbe, a böszme is éppen hogy csak megugrotta az 5 %-os küszöböt, meg az MSZP-P is csak épphogy 10 % fölé került.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 17:14:01
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 17:16:10
Andy73 2018.04.13. 17:27:50
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 17:28:27
A világgazdaság sokat változott, csak a hülye hasonlítja össze a régit az újjal. Orbanisztán az a helyzet, hogy kurvára marad le a környező országokhoz képest. Ezt Orbán kurta el.
P1sty 2018.04.13. 17:32:39
Ráadásul ugye egyél szart, egymillió légy nem tévedhet.
Andy73 2018.04.13. 17:52:07
P1sty 2018.04.13. 17:57:09
És azt te tudod-e, hogy egyéniben "a győztes mindent visz"?
Azaz ha 5 párt közül az egyik jelöltjel kap 21%-ot, a többi meg 19-20-at, akkor is nyert, holott 79% ellene szavazott? Pontosan ezért nyerte a fidesz az egyénieket ilyen arányban.
Talán 10 körzet van, ahol 50% felettit kapott volna a fideszes jelölt.
Tény, hogy jóval több szavazatot kapott az ellenzék, mint a kormány, ezért nemhogy kétharmad, még többség se lenne egy normális választási rendszerben.
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 18:13:35
bár tény az is, hogy már 2014-ben sem kellett volna legitimálni az önkényesen megváltoztatott választási törvényt az akkori indulással... (nyilván az ún. alaptörvény elfogadása után kellett volna felállni a parlamenti székből az "akkor basszatok egyedül!" elve alapján...) én nem rugóznék már a számokon...
P1sty 2018.04.13. 18:17:53
Ha még fel is tenném, hogy az egyéni mindent visz igazságos, és csak annyit mondanék, hogy az abszurdum, hogy a győztes is kap töredékszavaztot, akkor is fényévekre lenne a fidesz a kétharmadtól.
A győztes töredékszavazatai nélkül a 43 helyett csak 34 listás helye lenne a fidesznek.
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 18:50:34
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 18:52:09
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 18:54:25
Dánffalvy Aurél 2018.04.13. 19:31:30
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2018.04.13. 19:50:12
kolompar lole 1112 2018.04.13. 20:04:13
Az egész országban vadásznak a magyarokra a narancskomcsik, legalább a neten még megmondhatja a véleményét az igazi magyar. Csoda ha nem szívleljük ezeket a románszívű komcsikat?
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2018.04.13. 20:19:24
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 20:36:06
Sir Bates dö Hól 2018.04.13. 20:38:54
kolompar lole 1113 2018.04.13. 20:42:36
"Te, szerencsétlen" = k. anyád!
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 23:16:15
Andy73 2018.04.13. 23:24:27
A választási rendszer minden indulóra, minden pártra ugyanúgy vonatkozik.
Tessék több szavazatot gyűjteni, és akkor ugyanúgy lehet nyerni, mint most a kormánypártoknak, vagy akár nagyobb arányban is. Vagy szerinted az a demokrácia, ahol a kevesebb szavazatot kapó pártok kap több mandátumot?
Érdekes logika.
Andy73 2018.04.13. 23:30:52
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 23:39:02
1) A brit és az USA rendszere Magyarországnak nyilván még szarabb volna.
2) Ottani használatra sokáig jó volt. Trump esete igazolta azt, hogy most már ottani használatra is szar.
az USÁ-ban például azért volt elfogadható valamennyire a rendszer, mert egy bazi nagy ország, a két párt nagyjából egyensúlyban volt eddig, és egyik párt sem tudta eluralni az országot, hanem tényleg államonként egyik vagy másik erősebb.
de az, hogy Trump jelentősen kevesebb szavazattal nyert, az de facto egy égbekiáltó, igazságtalanság, és a rendszer égbekiáltó faszságát mutatja. és a faszság pontosan az benne, mint a magyar rendszerben.
én értem, hogy ezt egy Fideszes barom nem fogja fel, de attól még így van.
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2018.04.14. 08:05:06
kolompar lole 1113 2018.04.14. 11:49:21
Pontosan, csak azokkal van a baj ahol a tolvaj hazaárulók nyertek. A magyar hazafiak sose gond. Nekünk nem az az érdekünk hogy cigánykomcsik ellopják a pénzünket. Neked az? Mert akkor át is utalhatod az egészet nekem, ha úgyse kell, jobb helyre kerül mint Bolseviktor zsebében.